Gå til innhold

Hvordan koble xbox 360 til Plasma?

Asaf_p

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Etter mine erfaringer gir VGA ein del blassere bildet. Kjipere farger enkelt og greitt. Men nytter godt av oppskalering av DVD paa konsollen da. Komponent kablene gir meir naturlig flottere farger syns eg.

Skrevet (endret)

Jeg bruker den kabelen som var med boxen min (Premium), er dette RGB eller component? Er den dårlig?

Edit: Kjører LCD, 1080i.

Endret av Bertelsen
Skrevet

Det er den orginale komponent kabelen som holder veldig høg kvalitet. Bruker den sjøl, kjører dog 720p da det er den native oppløsningen på Sony`en min :)

Skrevet

Deler erfaringen til Mala.

VGA gir blassere og tørrere bilde. Komponent gir mer juice i fargene, uten at det blør.

Jeg opplever selv VGA som hakket skarpere enn komponent, men pga forskjellen i fargene foretrekker jeg komponent.

Skrevet
Etter mine erfaringer gir VGA ein del blassere bildet. Kjipere farger enkelt og greitt. Men nytter godt av oppskalering av DVD paa konsollen da. Komponent kablene gir meir naturlig flottere farger syns eg.

8168680[/snapback]

Skjønte ikke helt den, oppskalerer ikke 360'n bilde fra DVD'er hvis du kjøer komponent?

Skrevet

Kjøpte meg nettopp en 50 tommer plasma og bruker komponent kabel.1080 oppløsning,er topp fornøyd med bilde.

Skrevet
Skjønte ikke helt den, oppskalerer ikke 360'n bilde fra DVD'er hvis du kjøer komponent?

8173201[/snapback]

Nei oppskaleringen får man bare ved bruk av VGA. Men som sagt,fargene også her blir blassere og mindre naturlige. Endte opp med å bruke komponent til avspilling av DVD de siste ukene før eg fikk ein skikkelig DVD-spiller i hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...