Gå til innhold

hva er det beste stuntet du har gjort


Barely dead

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hoppa 14,2m med en crossykkel :p  Det var andre gangen i hele mitt liv jeg satt på noe større enn 50cc :D  Det var kick det :laugh:

 

:thumbup:

8188557[/snapback]

 

Jeg hoppa 5 meter aller første gang jeg satt på noe to-hjult med motor :p (50cc)

Sprakk skjermen, hjelmen, bøyde fot-hvilerne, og hele ramma :p

 

Var ikke min sykkel da, så det gjorde ikke så mye :)

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

hoppa frem fra bak en buss og dro framm en spass12 replica softgun. tok ladegrep fyrte av, tok nytt lade grep fyrte av, tok nytt ladegrep fyrte av. bussen stopper og han pakkisen som satt inni ble driiiit forbanna. ringte snuten, vi ble tatt og endte opp i rettsak som etter 8 timer førte til 2k i bot. var 15 i gjørnings øyeblikket.

Lenke til kommentar

OL I Hekkhopping var ganske morsomt...naboens hekk, den sureste driten i hele bygda. Vi kom i en helvetes fart på sykkel (trøsykkel), så tok jeg begge føttene oppå rammen (den stangen eller no sånnt), mens jeg samtidig holdt hendene på rattet. Tok en helvetes sats og hoppet rett i den hardeste plassen med de tjukkeste grenene. =< Men, det var verdt det.

Lenke til kommentar

har gjort mye dritt oppgjennom.

 

Men det voneste og det jeg husker best var jeg og en venn som kjedet oss. startet med at jeg kastet en ball på han, og endte med at vi stod ca 5 meter fra hverandre, hadde en baseball (slik en som er drit hard) og et balltre. Annen hver gang med ryggen til, det var ikke lov og flytte på seg. hadde blåmerker i flere uker, og klarte ikke lene ryggen mot en stolrygg en gang. he he. Verste var når man traff et sted som nettopp var truffet tidligere.

Lenke til kommentar

Stunt og stunt. Ble skutt på med AG3 maskingevær engang. Truffet i skuldra.

 

Stunt med cross-motorsykkel: Kjørte i en halfpipe med en 250, kom litt skeift inn når jeg skulle ned på halfpipen igjen, så forhjulet hekta seg fast i selve pipen = brukket arm + oppskrapa tryne.

 

Stund på slalomski: Kjørte nedover en skibakke (husker ikke hvor det var), og der hadde de sånn fartsmålere, som viste altså hvor for du kjørte. 95 km/t viste skiltet, plutselig ser jeg en unge mitt i bakken. Dette førte til at jeg dro ut av skibakken og traff et tre og noe greier. Endte med at jeg aldri fant skia igjen og brakk skuldra ut av ledd.

Lenke til kommentar
Stunt og stunt. Ble skutt på med AG3 maskingevær engang. Truffet i skuldra.

 

Stunt med cross-motorsykkel: Kjørte i en halfpipe med en 250, kom litt skeift inn når jeg skulle ned på halfpipen igjen, så forhjulet hekta seg fast i selve pipen = brukket arm + oppskrapa tryne.

 

Stund på slalomski: Kjørte nedover en skibakke (husker ikke hvor det var), og der hadde de sånn fartsmålere, som viste altså hvor for du kjørte. 95 km/t viste skiltet, plutselig ser jeg en unge mitt i bakken. Dette førte til at jeg dro ut av skibakken og traff et tre og noe greier. Endte med at jeg aldri fant skia igjen og brakk skuldra ut av ledd.

 

AG3? fortell........

Lenke til kommentar

Jobbe dag og natt i 5 dager. Jobben gikk ut på å brøyte/salte veier. Etter en stund merker man ikke at man er trøtt på andre måter enn at man har problemer med å se veien foran seg.

 

Ellers var jeg en gang i tiden litt vel vill på snowboard, noe som har resultert i at jeg mangler en del leddbånd (eller noe sånt) i anklene. Lite gøy å prøve på en eller annen spin for så å lande med brettet på tvers i en fjellside som er så bratt at du ikke klarer å stoppe i det hele tatt og derfor bare ruller/sprette nedover fjellsiden. Var temmelig forslått da jeg til slutt kom ned, men bare anklene mine som fikk varige skader. Nå må derfor passe på at den får sin daglige trening. Merker hvertfall at hvis jeg sitter mye i ro over en lengre periode så trakker jeg jævlig lett over, noe jeg har fått beskjed av legen om at jeg ikke bør. Hurra!

Lenke til kommentar

Trampolina uten nett hos en kompis tok vi fart og hoppa ned alt vi kunne, tok skikkelig sats og prøvde å fly lengsta av trampolina. Jeg havna 2-3 meter bortafor midt på vegen. Auch.

 

En annen gang fant jeg og en kompis et lite sted hvor det var en slags klippe ting. Det var vinter så vi skulle hoppe ned fra den klippen (c.a 5 meter ned) ned i en snøhaug. Kompisen min feiga ut, men jeg fikk et lite kick når jeg fløy der avgårde :p

 

edit: Jeg spiste en kongle en gang. Var ikke så værst.

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar

Var nok skarp ammunisjon. Det var et streifeskudd, slik at det er ikke så ille som det høres ut. Men fyfan hvor vondt det gjorde når jeg skulle bli sydd sammen. Kula gikk inn på enden av skuldra, og rett ut igjen bak. Hadde det ikke vært folk til stedet hadde jeg ikke vært her den dag i dag. Arr og varige mén hører med til historien.

 

Hemmeligstemplet episode.

Lenke til kommentar

Når jeg var 12 bøffet vi tykke stendere fra en byggeplass og 1 x 1 meter ( utvaskede ) sponsorplakater i stål som vi bygde om til pent krummede hopp til rulleskøyter. Et normalt hopp var gjerne to meter langt og litt over en meter høyt. ( Hoppene var skarpt vinklet slik at vi fikk mye "air time" og ikke nødvendigvis hoppet langt. )

En gang tok jeg av ukjente årsaker fart fra toppen av en bakke og hoppet på i full fart som sendte meg seks og en halv meter bortover og hjulene mine var over to meter over bakken midt i hoppet. Landingen var perfekt og alle inkludert meg lurte med en gang på hvorfor jeg gjorde noe så tåpelig. :)

Det var også midt på sommeren så all beskyttelse vi brukte var solfaktor og t-skjorte.

 

Ellers kommer jeg på den gangen jeg "surfet" en bils panser fra fotballbanen og hjem hvor bremsen ble hardt trykket inn og jeg tok en rullende "salto"-landing av momentumet på gresset rett opp i stående posisjon og rettet skjorta James Bond-style.

Lenke til kommentar

Har to stunts å dele med dere.

 

1.

 

Skidagen i fjor (niende). Ehh. I eikedalen på kvamskogen 1 time fra Bergen ca. Rimelig stor big-jump der, og jeg skulle selvfølgelig finne på noe ekstremt. Jeg hadde to små (150cm) ski, og de var alt for liten for meg.. Jeg fikk (heldigvis) lånt en hjelm av en kompis, hvis ikke ville det gått virkelig gale. Planen var klar. Full fart rett mot big-jumpen, med stavene godt plassert på utløserne på skiene. Var på vei mot hoppet, og planen var å trykke ned stavene, så skiene falt av, helene gikk opp, og jeg skulle liksom fly framover. De to første gangene trykket jeg for seint, og skiene beholdt jeg på. Tredje gangen var jeg rimelig pist, fordi jeg ikke hadde klart det selv. Var veldig nervøs. Festet stavene, og en kompis dyttet meg utfor den lange bakken før hoppet. Jammen skulle jeg klare det denne gangen. Og jada. Helt perfekt utløste jeg skiene, og tok en meget pen frontflip, og landet ikke like pent på ræven. Auu. Helt i begynnelsen var det ikke så veldig vondt, egentlig, men de neste 2-3 ukene hadde jeg konstante smerter i både rygg og rompe. Uansett var det utrolig gøy å fly rundt uten ski på. :)

 

Forresten har jeg en film av det, men finner den ikke.

 

2.

Jeg og to andre venner hadde i niende klasse det vi kaller "elevens valg". Oppgaven var å lage en remix av en sang, husker ikke hvilken i farten. "Uheldigvis" funket ikke nettsiden, og vi ringte til læreren for å høre hva vi skulle gjøre. Snakket også med mange andre grupper, og de hadde bestemt seg for ikke å gjøre noe. Jeg tenkte vi kunne lage en film. Men hva skulle filmes? Joda, jeg skulle gjøre et stunt, bestemte vi oss for. Jeg skulle hoppe fra taket, og lande i en stikkebusk 2-3 meter under. Vi filmet alt, men jeg finner dessverre ikke filmen igjen, og vi viste faktisk filmen for klassen. Anyway. Jeg tok på meg shorts og t-skjorte og en alt for stor sykkelhjelm, og så bar det ut i garasjen for å finne en stige. Jeg klatret opp, og etter noen få (eller,,, det var vel kanskje mange) pustetrekninger, hoppet jeg til slutt. Auuuu! Store kutt på leggene, og slo beina hardt (landet jo rett på bakken nesten, fra 2-3 meter) . Forresten så blåste det ikke akkurat lite, og det øs-pøs-regnet hele dagen. Auu. :roll:

 

Får lete litt mer i gamle CD-er da, og se om jeg finner filmen.. :) Ville vært koselig å sett den en gang til. :love: *mimre*

Lenke til kommentar

Jeg var ung og dum og ville leke Pasific Blue. Sladda med sykkel under en bom (var litt under en meter fra bakken opp til bommen) på asfalt med litt grus. Hadde på meg shorts, så du kan jo tenke deg resultatet. Saftig stripe med blod bortover veien, mmhm :)

 

Kompis filmet det hele. Jeg skal aldri gjøre noe så dumt igjen :p

Lenke til kommentar

HEHE.... ikke meg men en god venns lillebror... :p

 

Han skulle hoppe inn i sikkerhetsnettet på trampolinen. fynka fjell det helt til vi oppdaga at der han hoppa var åpningen som ikke var igjen xD. det verste var at han landet med hodet først oppå vennen min sitt filmkamera og knakk LCD rett av :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg var ung og dum og ville leke Pasific Blue. Sladda med sykkel under en bom (var litt under en meter fra bakken opp til bommen) på asfalt med litt grus. Hadde på meg shorts, så du kan jo tenke deg resultatet. Saftig stripe med blod bortover veien, mmhm :)

 

Kompis filmet det hele. Jeg skal aldri gjøre noe så dumt igjen :p

 

Har gjort noe lignenes faktiskt... var et uhell men sykla fra en vei inn på gruss vei var en 90 graders sving la meg godt i svingen (2hjulssykkel) og uuuuuuuuopps........ hadde hørt av far min at det var mulig å komme seg opp av slikt med å bremse med bakhjulet..... fynket egentlig etter jeg hadde tenkt ut det han sa xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...