Bertelsen Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 (endret) Jeg vil gjerne kjøpe noen faceplates nå, men jeg vil ikke ha de standard-platene (Sun, woody osv.) men gjerne Dead Rising, Halo, Far Cry osv, har funnet de i utenlandske nettbutikker, men jeg vil bestille fra norske nettbutikker. Noen som har tips om hvor man kan kjøpe dette? Endret 22. februar 2007 av Bertelsen
nero78 Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg vil gjerne kjøpe noen faceplates nå, men jeg vil ikke ha de standard-platene (Sun, woody osv.) men gjerne Dead Rising, Halo, Far Cry osv, har funnet de i utenlandske nettbutikker, men jeg vil bestille fra norske nettbutikker. Noen som har tips om hvor man kan kjøpe dette? 8003460[/snapback] Jeg bestilte fra play.com og de hadde mange forskjellige.
Bertelsen Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Skrevet 22. februar 2007 Jepp, har tittet litt der, men jeg vil helst bestille fra en norsk nettbutikk, selvom Play.com er veldig bra.
Saykin Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 www.playx.no har dem, siden faceplates er under 200kr så blir det ikke noe toll på dem så det blir som å kjøpe dem fra norske nettbutikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå