Parabellum Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg holder på med å studere forskjellige speilrefleks som passer til meg. Men slapp av.. jeg skal ikke spørre dere om hva jeg bør velge, Men i min søken etter tilbehør kom eg over de utrolige forskjellene som finnes på minnekort her og der... for eksempel: Japan photo: Scandisk extreme III 2GB : 299,- ---"------- 2GB : 599,- ---"------- 4GB : 1199,- Elkjøp: Scandisk extreme III 1GB : 999,- ---"------- 4GB : 1899, Altså.. for prisen elkjøp tar for 1 gb kan man likegodt slenge på 200 kr og kjøpe 4 gb hos japanphoto? eller er det noe eg har gått glipp av her? er dette vanlig, eller e det bare elkøp som spekulerer i dyrt ekstrautstyr? --- Øystein --- btw: om noen skulle tro det, så må eg si at eg IKKE jobber i noen butikk..
Pingla Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Japan photo: Scandisk extreme III 2GB : 299,- 1GB ja. Finnes billigere: https://prisguiden.no/product.php?productId=45423 https://prisguiden.no/product.php?productId=45275
Alastor Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg holder på med å studere forskjellige speilrefleks som passer til meg.Men slapp av.. jeg skal ikke spørre dere om hva jeg bør velge, Men i min søken etter tilbehør kom eg over de utrolige forskjellene som finnes på minnekort her og der... for eksempel: Japan photo: Scandisk extreme III 2GB : 299,- ---"------- 2GB : 599,- ---"------- 4GB : 1199,- Elkjøp: Scandisk extreme III 1GB : 999,- ---"------- 4GB : 1899, Altså.. for prisen elkjøp tar for 1 gb kan man likegodt slenge på 200 kr og kjøpe 4 gb hos japanphoto? eller er det noe eg har gått glipp av her? er dette vanlig, eller e det bare elkøp som spekulerer i dyrt ekstrautstyr? --- Øystein --- btw: om noen skulle tro det, så må eg si at eg IKKE jobber i noen butikk.. 8000144[/snapback] Tja. Elkjøp har jo byttet fra sandisk til lexar, så disse prisene må evt være varer som henger igjen i butikk og dermed har blitt "glemt" i forhold til pris. Lexar 133X-pro-kortene er vel de som skal ha tatt over for sandisk extreme III. 1GB sandisk extreme III CF koster forøvrig 199,- på elkjop.no.
Kristallo Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg vet ikke om alle Elkjøpbutikker er like men minst en av butikkene tar gjerne tredobbel pris for ting som blekkpatroner og vil gladelig servere løgner om at gult blekk er spesielt dyrt osv. Mitt råd er at du hvis du ikke vet av erfaring at din Elkjøp butikk er til å stole på så må du sjekke prisene før du går og vit nøyaktig hva du skal ha ellers er det en fare for at du blir grundig lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå