Gå til innhold

ATI R600 utsatt - igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem andre er det vel som kjøper spillrettede skjermkort i den prisklassen?

8005662[/snapback]

 

Det skal vell shippes andre kort en bare entusiast kort basert på R600 regner jeg med, det er det jeg vil fram til. Trodde utfordringen var like stor for å lage til OEM markedet som til entusiastene.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Dere sier "vente til dem har nok kort", tenker dere da på entusiastmarkedet?, i såfall hjelper det ikke så veldig med nok kort da en hel gjeng har kjøpt Nvida kort.

8005346[/snapback]

 

Det som hjelper er å ha det beste kortet.... for entusiastmarkedet.

 

Disse bytter/kjøper nytt skjermkort uansett om de brukte 6k dagen før på ett konkurrerende kort.

 

Skal man være sjef.. så er man sjef.. :D

Lenke til kommentar
@Simen1: Er det noe vi ikke har fått med oss her eller? Virker som du har noe utestående med noen her på forumet.

 

K10 er jo også utsatt så at de utsetter R600 er vel ikke noe overraskende. VALVe har jo satt Winter 2007 som releasedato for Half-Life 2: Episode Two, Portals og Team Fortress 2, altså utsettelse der også. Tviler de mener norsk vinter i USA. Vintern der er jo på en annen tid av året. Poenget er at det virker som om flere aktører samkjører utgivelser og at NVIDIA (de har slutta å skrive nVidia nå ikke sant?) var nok litt tidlig ute med sin G80 brikke.

 

Så VALVe har jo begynt å programmere for fire-kjerne prosessorer så kansje de venter på K10 og at salg av fire-kjerne prosessorer skal ta av for fullt før de lanserer spill som utnytter det fullt ut.

 

Så hva tror dere?

7999697[/snapback]

:eek:

Er dette noe jeg har gått glipp av eller? Sist jeg sjekket så hadde de vel vinter i USA akkurat på samme tid som oss...

 

Men Winter 2007 kan vel bety både nå og til "neste" vinter (altså november/desember)?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...