Gå til innhold

Epic flying eller Griffon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
epic mount er en økning på 100 % fra løpefart som den tar utgangspunkt i. løping contra løping er 0 %.

7995565[/snapback]

Så vi sier egentlig det samme. Du sier 100% økning, jeg sier 200% speed. Det blir akkurat det samme.

7995602[/snapback]

magnus tar ikke feil.

7996077[/snapback]

Nåja, skal vi flisespikke så gjør han det. Han skreiv ikke økning, han skreiv bare epic = 100% osv :)

Lenke til kommentar
epic mount er en økning på 100 % fra løpefart som den tar utgangspunkt i. løping contra løping er 0 %.

7995565[/snapback]

Så vi sier egentlig det samme. Du sier 100% økning, jeg sier 200% speed. Det blir akkurat det samme.

7995602[/snapback]

magnus tar ikke feil.

7996077[/snapback]

Nåja, skal vi flisespikke så gjør han det. Han skreiv ikke økning, han skreiv bare epic = 100% osv :)

7996098[/snapback]

det der er unødvendig kverulering. Men lar det gå pga bra program på discovery :D

Lenke til kommentar

magnus tar ikke feil.

7996077[/snapback]

Nåja, skal vi flisespikke så gjør han det. Han skreiv ikke økning, han skreiv bare epic = 100% osv :)

7996098[/snapback]

det der er unødvendig kverulering. Men lar det gå pga bra program på discovery :D

7996452[/snapback]

Bah, du begynte uansett :wee:

Lenke til kommentar
Dessuten lurer jeg på hvor de får alle disse Epic flying mountene fra, da det jo ikke finnes noen epic flying mounts i spillet enda ... O.o

7997680[/snapback]

 

 

de kommer nå i neste patch.

 

for det første er the Armored Netherdrake som har mest speed som er 410% increase. Og den får du bare ved og være en av de beste arena teamene på din server ,altså vinne.

 

 

Netherdrake som blir patchet in som en lang quest line har 310% speed increase.

 

"epic" flying mount som du kjøper har 280% speed increase

 

og den sucky flying mounten som koster minst har 60%

 

håper det var et svar på spm ditt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

for det første er the Armored Netherdrake som har mest speed som er 410% increase. Og den får du bare ved og være en av de beste arena teamene på din server ,altså vinne.

Det er vel snakk om at den skal bli mulig å få tak i som drop. Noe ala Baron sin hest, Zul'Gurub tigeren osv.

Lenke til kommentar
Det er vel snakk om at den skal bli mulig å få tak i som drop. Noe ala Baron sin hest, Zul'Gurub tigeren osv.

7997708[/snapback]

 

 

Joda det er snakk om disse og, men tror ikke blizzard har sagt noe om speeden til disse, mest sansynelig kommer armored nether drake som du får i fra arena til og ha higher speed tror jeg , men det er jo ikke sikkert. only time will tell :)

Lenke til kommentar
Hva er raskest; epic flying mount eller griffon (den man tar fra FP til FP) ?

7993554[/snapback]

Vil tippe epic flying mount. (selv om de er like kjappe ihastighet)

 

Da kan du nemlig velge flygeruta selv og kan fly i en RETT strekning i stedet for alle de forbanna omveiene griffonen skal ta...

Lenke til kommentar
Link til diagramm som viser movement speeds i wow!

 

http://209.85.48.12/9558/48/upload/p3681774.png

7995752[/snapback]

 

genialt, kort sagt. :!:

 

selv om den er feil.

 

nether + trinket er ikke 320%, nemlig 310 x 110% = 341% increase.

 

Altså 441% movement speed.

7997429[/snapback]

 

o.O

 

Du spiller enda Zagbladet? (Adriele, NE hunter for leeeenge siden på Aszune ;))

 

Men! Jeg driver og leter etter en link til farten på windriderene. Så langt jeg husker skal det være en blå post om at disse faktisk er 500%, og ikke 300% move increase. Kommer tilbake med den når jeg finner den.

Lenke til kommentar
Dessuten lurer jeg på hvor de får alle disse Epic flying mountene fra, da det jo ikke finnes noen epic flying mounts i spillet enda ... O.o

7997680[/snapback]

 

 

de kommer nå i neste patch.

 

for det første er the Armored Netherdrake som har mest speed som er 310% increase. Og den får du bare ved og være en av de beste arena teamene på din server ,altså vinne.

 

 

Netherdrake som blir patchet in som en lang quest line har 280% speed increase.

 

"epic" flying mount som du kjøper har 280% speed increase

 

og den sucky flying mounten som koster minst har 60%

 

håper det var et svar på spm ditt :)

7997702[/snapback]

 

Sånn, nå er det riktig

 

Netherdrake som blir tilgjengelig som følge av questing vil være like rask som den vanlige epic flying mounten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...