Gå til innhold

Crackdown: Beste pris og tilgjenglighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte kanskje å plukke opp ei kopi av Crackdown på vei hjem fra jobb men har de funnet vei til hyllene ennå? Spør siden det har hendt ved flere anledninger at spill blir satt rett ut i hylla når de ankommer varehus

Endret av überGoliath
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vet at spillet har release på Fredag men som jeg sa i første tråd så driter mange butikker i releasedatoer og setter dem bare ut når de ankommer varehus. Dette har skjedd med f.eks Fight Night Round 3 og flere andre tittler. Derfor lurte jeg på om spillet finnes i noen butikker ennå.

Skrevet (endret)

jeg så crackdown på spaceworld idag 21 feb .

599kr koster det .

jeg så det iallefall på Kongssenteret i kongsvinger

men jeg får det i posten imorgen

Endret av akakulings
Skrevet

Jeg var og kjøpt Xbox 360 på EB-Games på Stovner igår. Da så det ut som de hadde mange crackdown-kopier i glasskapet bak disken, men jeg så ingen som lå ute til salgs i butikken

Skrevet

Hvis du vil paye ut 649kr noe jeg synes er ALT for dyrt for et spill uansett hva det er så kan du stikke til Strømmen Storsenter på Spaceworld, dem har lagt ut masse Crackdown nå.

Skrevet

Den vil ligge på 549,- på Lefdal og Elkjøp. På Videogamesplus.ca får du spillet til 398,- (dette er inkl. frakt). Som kjent, så sender Videogamesplus.ca spillet i en anonym forsending med lav prisverdi og du slipper moms.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...