Erroneous Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Hvis du spiller mot folk med AWP evnt. AWP map, da holder du deg hvertfall unna hoppeknappen. Når du lander igjen går du treigt i et sek. elns og da er det svinenkelt å treffe. Gjelder scout også når jeg tenker meg om.
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Litt ot da men. Jeg har lyst til å lære meg bunnyjump, men n år jeg laster ned filmene fra nesc.nu og spiller de av i WMP, står det at WMP ikke støtter filformat. Hva skal jeg gjøre?
..Bjørnar.. Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Litt ot da men.Jeg har lyst til å lære meg bunnyjump, men n år jeg laster ned filmene fra nesc.nu og spiller de av i WMP, står det at WMP ikke støtter filformat. Hva skal jeg gjøre? 8028455[/snapback] Laste ned en codec pack. Google formatet..
xD^^ Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Awkei. Nå kjeder jeg meg så fælt at jeg skal liste opp alt jeg kommer på. =D Finn en musesensivitet du liker. Jeg ville anbefalt noe lavt. For eksempel 'sensitivity 1.3'. Kjøp heller kevlar og helmet i stedenfor granater, hvis du har lite penger. I stedet for å kjøpe mellomgode våpen hver runde, så sparer du en runde innimellom, hvor du kanskje bare kjøper glock/usp/deagle. Sikt så mye som mulig i hodehøyde. Prøv å holde siktet der du tror motstanderen kommer. Prøv å ikke dukke for mye. Når du er i 1on1-situasjoner, hvor du skyter mot en fiende, er det mye lettere for han å treffe hodet ditt hvis du dukker. Dette er fordi hodet ditt kommer mer foran kroppen når du dukker. Prøv å spare granatene så lenge som mulig. Har du to flasher, bruker du en til å anti-flashe, så sparer du den andre til senere, evt. når du skal defuse, e.l. Gjør det fienden minst venter. Prøv å tenke hva fienden gjør, eller hva du ville gjort i hans situasjon, og handle ut i fra det. Nå har jeg listet opp en god del småting, som kanskje ikke gjør det så veldig mye bedre, men her er noen flere tips. Spill så lite public som mulig, og så mange pcwer/mixer som mulig. Du blir ikke noe særlig mye bedre av public, siden det er veldig tilfeldig. Om du ikke har gjort det allerede, anbefaler jeg at du laster ned en eller annen IRC-klient, som for eksempel mIRC. Hvis du lurer på hvordan du bruker dette, kan jeg hjelpe deg litt om du sender en PM. Jeg anbefaler også at du laster ned et program som heter Ventrilo. Dette er et program man bruker for å kommunisere mens man spiller kamper. En pakke med de tre versjonene av ventrilo kan lastes ned her. Når du har spilt en del mixer, kan du begynne å se etter en klan. Jeg kan også hjelpe deg med hvor du skal finne dette. Jo mer du spiller, jo bedre blir du, det sier seg selv. Men det hjelper lite å spille mot dårlige folk. Så klart, det er jo mye mer morsomt å vinne, men ikke legg CS på hylla så fort du møter noen gode. Det er dét du blir god av. Utfordringer. Noe annet som også er kjekt, er å oppføre seg greit når du spiller. Ikke sleng ekle kommentarer og slikt, det fører bare til dritt uansett. Tenk deg at du spiller fotball eller noe slikt. Du ville sannsynligvis ikke slengt så mye dritt da. Spill mye, ha det moro. Ikke tenk at du skal bli verdensmester med en gang. :--) Håper at noe av dette hjelper, lykke til med spillingen. =D
SKAÐI Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Awkei. Nå kjeder jeg meg så fælt at jeg skal liste opp alt jeg kommer på. =D Finn en musesensivitet du liker. Jeg ville anbefalt noe lavt. For eksempel 'sensitivity 1.3'. Lav sense er lurt, du vil da lettere klare og "ha roen" men ikke så lav at du ikke klarer snu deg rundt Kjøp heller kevlar og helmet i stedenfor granater, hvis du har lite penger. I stedet for å kjøpe mellomgode våpen hver runde, så sparer du en runde innimellom, hvor du kanskje bare kjøper glock/usp/deagle. Fin ut om du har nytte av og kjøpe de forskjellige våpnene, det avhenger og hvor du skal på mapet. (særlig pub) plasser du veit du trenger mange folk etter hverandre er det lurere og ha en mp5 en dlg Sikt så mye som mulig i hodehøyde. Prøv å holde siktet der du tror motstanderen kommer. Dette er veldig veldig avgjørende, og tenk på dette når du sitter rundt hjørner osv. Prøv å finn ut hvor du må sikte i forhold til hvor folk kan løpe osv, finn punkter du kan sikte etter Prøv å ikke dukke for mye. Når du er i 1on1-situasjoner, hvor du skyter mot en fiende, er det mye lettere for han å treffe hodet ditt hvis du dukker. Dette er fordi hodet ditt kommer mer foran kroppen når du dukker.Dette er vel litt diskusjon om, sitting gir deg bedre aim, mens det er lettere og ta mer skade hode nermere kropp. Prøv å spare granatene så lenge som mulig. Har du to flasher, bruker du en til å anti-flashe, så sparer du den andre til senere, evt. når du skal defuse, e.l.Hvis du kaster begge flashene på en plass ikke kast de på akkurat samme punkt, spre de slik at motstanderen har større sansynelighet for å bli flasha Gjør det fienden minst venter. Prøv å tenke hva fienden gjør, eller hva du ville gjort i hans situasjon, og handle ut i fra det. Nå har jeg listet opp en god del småting, som kanskje ikke gjør det så veldig mye bedre, men her er noen flere tips. 8028678[/snapback] Litt kommentarer på den lista... Etter mine meninger Du bør også løpe med kniv fram til møtepunkter osv, slik at du kommer fortere frem og da kan overraske fienden Dette funker selvfølgelig ikke alltid, siden det finnes avogtil faktisk gode på motsatt lag.. Endret 26. februar 2007 av Best0
xD^^ Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Ehm, på tre av de punktene du kommenterer, så skriver du jo akuratt det samme som meg? ...
SKAÐI Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Jeg bare utdyper? Men hvis du føler noen form for at det er ditt så forsvinner det raskt...
Laffe Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 eazzzy da.. det er bare til å pracce mazzze da? Spill masse CLANmatcher/mix?
2bb1 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Hvis du nettop har fått spillet kan det være lurt å spille mye public. Dette for å bli skikkelig kjent med movementsa i CS og buymenyen som du ganske fort lærer utenat Og når du da spiller mye public, så lærer du deg også de forskjellige mappene som også er veldig viktig. Ellers så har vel NorthGarden ramset opp det meste som er
Laffe Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 har du gode hodetelefoner så har du kommet langt, for LYD er viktig;) skyt litt og litt ikke hold inn knappen, for da sprayer du som det heter... heidu vi snakkas
hiper Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 når du begynner og bli bedre så lær deg og spraye med ak/colt, var på lan i vinterferien der var klanen global gaming som var sykt gode, fikk med noen av de inn på et aim map et par min, de brukte ikke 2-3 singleshots de sprayet hele magasinet i hode høyde bortover andre sida, merkelig alle skudda traff i hodehøyde så lær deg sprayene en anen ting: lær deg og bruke flashbang!
Laffe Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 taså kjøp flash og så¨kaster du den ned på bakken;D da vill du få mange CS vennner;)
Prusk Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 1. Kjøp inn et par ukers måltider i grandi og cola. Ikke pepsi max, for det er for tjukke jenter. 2. Lås deg inne, ta ut simkortet av mobilen, dra ut pluggen fra hustelefon. Koble fra ringeklokken og avinstaller msn og andre forstyrrende elementer. 3. Pakk opp den nye übermusen du har kjøpt som koster mer enn hele pcen min. 4. Stikk inn på en public server, se hvordan gode spiller. Legg merke til hvordan alle dårlige har flaks, l2r osv. Ta lærdom av dette, ikke ha flaks. Om noen er så heldig at de treffer deg i hodet har de flaks. Husk å si fra om at det var flaks. (utpsyking er alfa omega i cs) 5. Om du ikke har bomba camp. Vent til noen planter den, eller camp i spawn. Ingen venter å finne deg der HVER runde. Husk det viktigste er statsen din, ikke hvordan laget gjør det. kommer mer her når du er blitt så god. -Over og ut, hei knut?
2bb1 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Vil si alle de punktene der er ubrukelige, unntatt kanskje #1
Lapp1 Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 haha, sovehest.. Det var nyttige punkt det ja ganske.. meg?
nets Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Har lastet ned disse guidene: http://www.lethalcs.com/ De er utrolig bra, og tar for seg masse selv en som meg som har spillt i ca 3 år ikke viste om. Anbefaler disse sterkt Hvis du ikke ønsker å kjøpe de og ikke finner noen nedlasting så kan jeg si et sinnsykt bra tips. Deagelen (pistolen) skyter nøyaktig på toppen av den nederste streken på siktet ditt, så i praksis vil dette si at for å treffe hodet med deagle skal du sikte på øvre overkropp -> nakken ca, kommer ann på avstanden. Endret 28. februar 2007 av Nets
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå