Gå til innhold

Macro/addon for healingpotion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke like greit å bare gjøre så du kan se hvor mye liv du har igjen på Player Portrait (om du spiller med den vanlige UI'n) også heller lære deg til å se på livet å vurdere om du skal ta en pot. Er jo ikke noe moro å skaffe seg addons til alt mulig så du tilslutt egentlig bare trenger å trykke A,S,D,W også fikser AddOnsa alt det andre.

 

Spill med AddOns som gjør UI'n din kul, men minimalt med "hjelpe-addons" ettersom det blir møkk kjedelig når du kommer til en patch hvor alt forsvinner og du plutselig må lære deg å spille klassen.

 

EDIT: Det siste der blei litt OT, sorry. :)

Endret av TheoB
Lenke til kommentar
Er det ikke like greit å bare gjøre så du kan se hvor mye liv du har igjen på Player Portrait (om du spiller med den vanlige UI'n) også heller lære deg til å se på livet å vurdere om du skal ta en pot. Er jo ikke noe moro å skaffe seg addons til alt mulig så du tilslutt egentlig bare trenger å trykke A,S,D,W også fikser AddOnsa alt det andre.

 

Spill med AddOns som gjør UI'n din kul, men minimalt med "hjelpe-addons" ettersom det blir møkk kjedelig når du kommer til en patch hvor alt forsvinner og du plutselig må lære deg å spille klassen.

 

EDIT: Det siste der blei litt OT, sorry.  :)

7989971[/snapback]

 

Nuvel, akkurat når det kommer til ting som CT raid assist så ser jeg på det som helst nødvendig.

Blizzard har gjort en slett jobb for supportklasser i raids, og jeg husker fortsatt med gru tilbake på den tia jeg knota med å heale de som trengte det i et raid, ja før CT raid assist ble installert så klart.

Ting som decursive derimot er for latsabber som ikke orker å trykke på annet enn spamheal-knappen sin.

Lenke til kommentar

Husker å ha sett en mod som auto pullet pot på en valgt %. Men korfor spør du etter en macro? Da må du jo spamme den hele tiden. Hvis du spør etter en macro som gjør at du puller pot så burde d være mulig. En macro som pullet pot på 10hp er lattelig uansett.

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar
Husker å ha sett en mod som auto pullet pot på en valgt %. Men korfor spør du etter en macro? Da må du jo spamme den hele tiden. Hvis du spør etter en macro som gjør at du puller pot så burde d være mulig. En macro som pullet pot på 10hp er lattelig uansett.

7991071[/snapback]

 

Jeg vet ikke hvorfor jeg spør etter en maco, jeg visste vel ikke hva jeg skulle kalle det der og da.

Lenke til kommentar

En makro vil aldri kunne gjøre det du vil uansett. Makroer må legges som "bilder" i quickbar, akkurat som en healing potion. Den må aktiveres og kjører gjennom kommandoene sine i rekkefølge og deaktiveres igjen.

 

Det du spør om må forandres dypt inne i selve koden på spillet, og vil være regnet som rent juks. Blizzard har bestemt at macroer ikke skal erstatte vitale funksjoner i spillet, som kan gi de som spiller med macro fordeler foran de som ikke gjør det, i f.eks. PVP.

 

Du får derfor ikke macroer som fisker automatisk for deg, eller kaster masse spells i rekkefølge så du kan gå og drikke kaffe mens du slåss mot bosser.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Svaret på spørsmålet ditt er i hvertfall NEI! Det kan ikke gjøres uten at du bryter EULA'en.

 

Så da kan vel tråden kanskje stenges?

 

PS: Må forresten si det er synd at nesten alle tråder i gamer-forumene ender opp i en flame fest, mister nesten litt trua på forum som en seriøs kilde når man ikke kan stille de enkleste spørsmålene uten at man skal bli hogd ned...

Lenke til kommentar
Svaret på spørsmålet ditt er i hvertfall NEI! Det kan ikke gjøres uten at du bryter EULA'en.

 

Så da kan vel tråden kanskje stenges?

 

PS: Må forresten si det er synd at nesten alle tråder i gamer-forumene ender opp i en flame fest, mister nesten litt trua på forum som en seriøs kilde når man ikke kan stille de enkleste spørsmålene uten at man skal bli hogd ned...

7992623[/snapback]

 

Her er det en som har skjønt det.

 

-Ja, hvis det er imot EULA'en så er det greit.

Lenke til kommentar
Kan ikke du heller laste ned en addon som gjør deg usynlig, udødelig og spiller spillet for deg.

Det hadde jo vert utrolig gøy :thumbup:

7991845[/snapback]

 

Kan ikke DU heller bruke tiden din på noe annet enn å gi meg råd som ikke hjelper meg i det hele tatt ;)

7992344[/snapback]

 

Hehe, sorry da. Trodde ikke den skulle bli tatt så hardt.

Jeg satt jo fakttisk engang å funderte på om jeg kunne skrive en add on selv som gjorde du tenkte på.

En add on som reagerer når scrollingcombat tekst advarer om at du har low healt, så bare hiver den på en Healing pot. Enkelt og ganske genialt.

Men jeg tenkte det ble for lamt, så det ble aldri noe av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...