guge Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Noen som vet om et kabinett i handelen som har plass til E-ATX kort og 2 PSU'er? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Hvor mye penger er du villig til å bruke? Men jeg tror egentlig en bedre idé ville vært en redundant PSU, altså to (eller flere) i en Lenke til kommentar
guge Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Hvor mye penger er du villig til å bruke? Men jeg tror egentlig en bedre idé ville vært en redundant PSU, altså to (eller flere) i en 7987836[/snapback] Jeg har en MIST 600W og trenger en til hvis jeg skal kjøre 2 stk 8800GTX på et dual Opteron hovedkort. 2-3 tusen burde være nok. Lenke til kommentar
thehook2 Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Noen som vet om et kabinett i handelen som har plass til E-ATX kort og 2 PSU'er? 7987708[/snapback] Om du fortsatt ikke har funnet noen kan jeg anbefale Thermaltake Mozart TX. Finnes i 4 versioner og skal ha plass til det meste, inkl 2 pc'er Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Lian Li Cube Case. Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Om du skal ha e-atx kabinett med plass til 2 psu'er ville jeg valgt coolermaster stacker, no mer genialt kabinett skal du leite lenge etter. Så vidt jeg vet så støtter ikke cuben e-atx og jeg ville heller ikke anbefalt en så liten og stutt kasse, greit nok at det ser fint ut men er jo hendig som en legokloss. Stacker er nok den rette veien å gå Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Støtter ikke Cube case E-atx? Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Er vell bare vanlig atx syns nå cuben er litt vell liten til e-atx jeg, er ikke mye plass til overs når jeg har vanlig atx hk. Prisguiden sier også atx som formfaktor. Gudene vet EDIT: Liten leif Endret 12. mars 2007 av Heatseeker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå