Gå til innhold

Battlefield 2 spilles av idioter

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehehe, du har funnet bra sted som sniper og kommanderen på det andre laget gir blanke i å spotte deg. Så kommer en tulling av en medic "GET FIRST AID HERE!" :wee: eller "FRAG OUT" og en stor fuckings ball kommer susende og halve det andre laget snur seg.

Vær så snill, gi oss radar jam mot lagkamerater :(

Måte å ta hevn er å "snike" seg forran han og tilfeldigvis bli skutt og tilfeldigvis punishe og derretter si sorry.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Selv om det er forståelig så er det ofte irriterende når jeg og en kompis skal voldta fienden sin base som Spec Ops, og en av klasse assault bestemmer seg for å bli med i helikopteret for å skyte litt rundt når vi helst ikke vil at noen skal skyte litt rundt.

7985382[/snapback]

akkurat den der føler jeg meg ganske skyldig i :p

Skrevet

Jeg hadde ikke spilt bf2 på ca 3uker, så spilte jeg det litt sammen med en kompis av meg igår, over nettet med TS. Tinger er at når jeg spiller så går det i INF only, men vi spilte på en server med hw. Gulf Of Oman 64map, var ca 40stk inne å alt var meget behagelig. Spilte som engin og fartet rundt i apc, både når jeg var Mec og Usmc. Jeg spilte faktisk overraskende godt til å ha spilt så lite på hw-servere som jeg har gjort, å det var gasnke høyt rankede spillere vi spilte med/mot. Men det jeg ikke skjønner:

-Samtlige spillere First Sergeant eller høyere, men samme faen, jeg hopper ut å reparere apc/bil eller tank, er det enten en tykje som sitter på, eller en eller annen faen som kommer springende og tar kjøretøyet. Blir ganske amper over sånnt, å husket hvorfor jeg trakk til INF only servere.

Men det på mange INF only servere som på mange andre, NULL TEAMPLAY. Jeg blir så forbannet, enten jeg er commander eller squad leader, gir jeg en ordre blir den nesten aldri hørt. Spesielt på Karkand, der alle finner det morsomst å fight på Hotel, jeg kan spotte en hel gruppe som går mot train eller gate uten at noe skjer, å de kommer bakfra å puler laget vårt i ræva. Bare et eksempel.

Har lagret gode inf only servere i favoritter, der det som regel er god teamplay.

Irriterer meg så grenseløst over BF2 av og til, å det går ikke på bugs, eller exploits, men at det er null teamplay

Skrevet (endret)

En ting jeg alltid har lurt på er hvorfor folk på død og liv skal slenge opp en mutinity vote mot commandern hele forbanna tiden. Uansett hvor bra eller dårlig commanderen er så skal de absolutt ha de vekk. Hvorfor kan de ikke bare la det være og spille? Tror noen har lite å gjøre hvis de er mer opptatt av hvem som er commander enn å faktisk spille å ha det gøy.

Når jeg er squad leader prøver jeg å få squaden til å dra sammen til et flagg å ta over, men neida. Når jeg ser på kartet er det fult av grønne folk i squaden min på hver ende av hele bana.

Endret av Brian_N
Skrevet

Er surt når spillere tar mutinity vote mot commandern for dei skal vere commandor sjølv. Er også dumt når ikkje spillerene holder seg sammen med squad lederen og vinner flag. Man er sterkere vist man holder seg sammen i kver squad og spiller for å ha det morro.

Skrevet
Er surt når spillere tar mutinity vote mot commandern for dei skal vere commandor sjølv. Er også dumt når ikkje spillerene holder seg sammen med squad lederen og vinner flag. Man er sterkere vist man holder seg sammen i kver squad og spiller for å ha det morro.

8329657[/snapback]

Det der med squadsa er det jeg irriterer meg mest over! Jeg bruker å spille som squad-leader, å gir ordre, snakker i mic osv. Men hva hjelper det når alle som joiner squadet er på hver sin plass på kartet å tomler.

Samme med å være commander, jeg orsker ikke det lengre, for det er så håpløst frustrerende. Ingen commands blir hørt, å squadene stenger commander ute.

Løser seg selvfølgelig på de skikkelige serverne, der storkoser jeg meg

Skrevet

Hata å leite etter servera.. noken som har en god server? maks 20 stk.. å så lite unlockvåpen som mulig.. pluss ingen baseraping og en ping på under 60 ;)

finst ikkje en einaste sånn server..

Skrevet
TV2 Serverene. Jeg får ihvertfall bare 9-12 i ping på dem, men så bor jeg jo i Bergen da :p

8342266[/snapback]

Kun en server som er har maks folk på under 20.. og alt er lov! ikkje noke for meg

Skrevet

Hvis baserape er ille, så er det en ninja sin kirkefjert i forhold til håndgranater. Det svineriet skulle hvertfall vært forbudt! bangbangbangbang i samme takt som et maskingevær.

Skrevet

Verdens mest irriterende i Battlefield:

Var på dragon valley i går kveld. Kjørte en apc. Plutselig kom det en bil ut av skogen i full fart, kjørte rett i meg og eksploderte. Jeg ble punished av alle 3.

Noen ganger lurer jeg på om det finnes en måte å spore opp deltagerne, slik at jeg kan banke på døren og grisebanke de. Forbanna idioter.

Skrevet

er mer som er dritt:

- når folk fra motsatt lag tar alle flya (hw)

- du har funnet et PERFEKT sniperspot i nærheten av flagg og blir bomba av eget fly

- tk for hw (gammel klassiker)

- når du har laga "teamwork" squad og alle som joiner stikker av

- når du lager "mic" squad og ingen har mic

- når du lister deg rundt i fiendlig base som spec-ops og en kar på din squad spawner hos deg og skyter vilt rundt med anti-tank, alle snur seg og tenker "aiai, de vil vi ikke ha der".

- når runden er ferdig AKKURAT idet du har trykka inn perfekt headshot og ikke får det

Skrevet
- når runden er ferdig AKKURAT idet du har trykka inn perfekt headshot og ikke får det

8377023[/snapback]

eller får opp disconnect et halvt sekund før og klassikeren med at bf2 legger seg ned pga, avg update eller noe :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...