Gå til innhold

Klipp på youtube spilles ikke av


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sitter på jobb med et irriterende problem: videoklippene på youtube nekter å spille av! De står bare og loader i all evighet uten at noe skjer. Kanskje 1 av 20 klipp spilles av, så kanskje det har noe med filformatet å gjøre?

 

Dette har jeg prøvd:

 

- Oppdatere IE

- Installere Firefox (kom meg dog ikke på nett med den av uvisse årsaker)

- Installere alt av siste codecs og ffdshow

- Oppdatere windows

- Oppdatere til siste media player

 

Og fortsatt intet!

 

Kan det ha med å gjøre at vi på jobb-pc'ene kjører Win 2000 sp4?

 

ALLE tips mottas med takk! Det vil gjøre arbeidsdagen min så mye kjekkere :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Youtube bruker jo flah, kanskje du må oppdatere flashplayer  :hmm:

7982771[/snapback]

 

Glemte å ta det med hva-jeg-har-gjort-listen. Lastet ned og installerte siste flashplayerversjon i går, og fortsatt intet resultat.

 

Klippene står som sagt bare å loader i det uendelige uten at det skjer noe mer. Forstår bare ikke hva som er problemet...

 

Takker for tipsene så langt :)

 

Noen andre?

Lenke til kommentar
Antageligvis så har jobben din en firewall eller proxy som skaper disse problemene. Mange bedrifter har policy om at de ansatte ikke skal kikke på video i jobbtiden...

7989827[/snapback]

 

Joda har tenkt på det, men enkelte klipp klarer likevel spille av da. Er jo ikke sånn at jeg sitter og driver dank hele dagen heller, men er jo kjekt å ha noe å titte på i lunsjen og innimellom.

 

Linjen er helt stabil ellers. Prøvde meg på getfame sin side og oppdaget noe relativt interessant: klipp som er ca. 45 sek. og MINDRE spilles av, men ingen av de lengre klippene. Meget mystisk spør du meg. Har det noe med noe buffer-størrelser eller noe?

 

Håper vi kommer til bunns i dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...