Gå til innhold

Svært åndssvak unge

tfoyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er videobloggen til ein fyr som kaller seg Daxflame,

Disse filmane er noko av da sjukaste eg har sitt

Eg vil bare sei at den guten har mest sansynnleg har store psykiske problem, som kansje ikkje bør bli led av, men dette for vær eit unntak

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehehe, har vært borti den fyren der ja. Han virker som en meget "oppegående" og "stabil" fyr.

edit: Denne er god

Endret av Stian89
Skrevet (endret)

Jeg synes mest synd på dere som orker å se på det der. Det er selvsagt fake, men er det ikke det så er det bare dumt..

Endret av Battone
Skrevet

Altså, han her kan ikke være seriøs..

Jeg knakk sammen av latter da jeg så denna filmen med følgende komentar:

i now have the skills to defend myself against the handicapped person that tries to attack me

By Daxflame

"OH NO! IT'S MISTER CATEATER!" :love:

Skrevet

begynte med å se de første jeg kunne ikke stoppe. nå har jeg sett alle :)

Lurer på om han er falsk da.

Skrevet

alt sammen er falskt og det er lett å se. tar du en titt på hans andre video så ser man at han oppfører seg litt annerledes. legg merke til hendene. denne fyren vil tydligvis ha litt oppmerksomhet og har store fritids problemer.

Skrevet

alt sammen er falskt og det er lett å se. tar du en titt på hans andre video så ser man at han oppfører seg litt annerledes. legg merke til hendene. denne fyren vil tydligvis ha litt oppmerksomhet og har store fritids problemer.

7998380[/snapback]

Ja, det er fake, men den gutten har virkelig talent. Så du kan holde kjeft. Han er god! :yes: Har sett de mange ganger fordi han er så flink.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...