Kontorstol Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Jeg har kommet over et par cheatere på War Rock, og jeg skal rapportere de.. beklager, men bildene klikket.. Helvette! Slett posten Endret 19. februar 2007 av Kontorstol
FourEyes Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Nice one. Skal passe meg for de cheaterne der ja
specnaz91 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Har selv hackene høhø, er da vel litt kult siden warrock suger dritt nu. Slutter å hacke når ny patch som ifxer laggen kjem.
Kontorstol Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Har selv hackene høhø, er da vel litt kult siden warrock suger dritt nu. Slutter å hacke når ny patch som ifxer laggen kjem. 7981149[/snapback] jaha, og hva går de hackene ut på?
gtamann Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 infintive sprint, hoppe kjempe høyt, husker ikke alle har dem jeg også hvis du vil ha dem så send meg en pm
specnaz91 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 PM meg og, høhø, så fuckings gøy haha. (alle jukser da så ingen fare, neste patch vil knuse alle hackene weee*
Johkmil Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Ser her at det er mange som hacker på grunn av at "alle" gjør det. Det er den mest idiotiske begrunnelsen jeg har hørt siden Irakkrigen. Halvparten av alle hackerne gjør det av den grunn, andre halvparten på grunn av at de suger så jævlig at de trenger hjelp til å klare spillet. Begge gruppene er idioter. Og det er faktisk ikke så mange hackere at det rettferdiggjør hacking, kun akkurat nok til å ødelegge alt.
Kontorstol Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Skrevet 20. februar 2007 Ser her at det er mange som hacker på grunn av at "alle" gjør det. Det er den mest idiotiske begrunnelsen jeg har hørt siden Irakkrigen. Halvparten av alle hackerne gjør det av den grunn, andre halvparten på grunn av at de suger så jævlig at de trenger hjelp til å klare spillet. Begge gruppene er idioter. Og det er faktisk ikke så mange hackere at det rettferdiggjør hacking, kun akkurat nok til å ødelegge alt. 7985535[/snapback] Jeg hacker ikke Jeg er level 3 og jeg prøver å bli level 6, men det tar tid
Bjonski Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 specnaz91: har ikke du klaget på cheatere hele tiden da? også cheater du selv... Det er idioti det..
specnaz91 Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Ja men når det kommer hacks som dreper alle på en team med en granat er drit irriterende, har prøvd i 2 uker å la være, men blir drittlei hackerne som one position kill. Jeg bruker hacken MOT hackere IKKE mot vanlige spillere, har jeg fortalt dere idag når jeg skjøt 100 granater under 1 sekund? Der ble alle speedhackerne forbanna og forlot serveren, jeg ble nominert til rommets helt :shy:. Bruk hacken MOT hackerne! La oss gjøre dem forbanna og til slutt gi opp å jukse på warrock.
Kontorstol Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Skrevet 20. februar 2007 Ja men når det kommer hacks som dreper alle på en team med en granat er drit irriterende, har prøvd i 2 uker å la være, men blir drittlei hackerne som one position kill. Jeg bruker hacken MOT hackere IKKE mot vanlige spillere, har jeg fortalt dere idag når jeg skjøt 100 granater under 1 sekund? Der ble alle speedhackerne forbanna og forlot serveren, jeg ble nominert til rommets helt :shy:. Bruk hacken MOT hackerne! La oss gjøre dem forbanna og til slutt gi opp å jukse på warrock. 7987061[/snapback] Her er mitt motto: Ikke bruk hack på onnline spill
Johkmil Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Jeg hacker ikke Jeg er level 3 og jeg prøver å bli level 6, men det tar tid 7985807[/snapback] Vet det. Er lv 2. Hater levelsystemet. Det gjør at de som ikke er i høyt level ikke klarer å få gode våpen. Nå har jeg i allefall fått promokoden til AK-47, så det går nok raskere nå. EDIT: Jeg kommer nå til å lage en liste over cheatere. De er alle klare juksepaver med godt synlige bevis. (selv om jeg ikke har bilder av det.) Jeg planlegger å oppdatere listen når jeg oppdager nye juksere. Slik kan man unngå å få ødelagt alt på grunn av noober som ikke tåler å tape. Navnene er ingamenavnene deres. - crazytom - Fløy rundt i superfart og drepte folk med nevene. - notts24 - Brukte granater som drepte alle fiender på brettet. - MrDaniel - Enten har denne personen oppdaget noen hemmelige svevesko, eller så har han brukt flykode. Flere juksemakere følger senere. Endret 22. februar 2007 av IamBored
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå