Gå til innhold

War Rock cheater (bevis)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har kommet over et par cheatere på War Rock, og jeg skal rapportere de..

beklager, men bildene klikket.. :ermm:

Helvette!

Slett posten

Endret av Kontorstol
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har selv hackene høhø, er da vel litt kult siden warrock suger dritt nu. Slutter å hacke når ny patch som ifxer laggen kjem.

7981149[/snapback]

jaha, og hva går de hackene ut på?

Skrevet

Ser her at det er mange som hacker på grunn av at "alle" gjør det. :no: Det er den mest idiotiske begrunnelsen jeg har hørt siden Irakkrigen. :mad: Halvparten av alle hackerne gjør det av den grunn, andre halvparten på grunn av at de suger så jævlig at de trenger hjelp til å klare spillet. Begge gruppene er idioter. :mad:

Og det er faktisk ikke så mange hackere at det rettferdiggjør hacking, kun akkurat nok til å ødelegge alt.

Skrevet
Ser her at det er mange som hacker på grunn av at "alle" gjør det.  :no: Det er den mest idiotiske begrunnelsen jeg har hørt siden Irakkrigen. :mad:  Halvparten av alle hackerne gjør det av den grunn, andre halvparten på grunn av at de suger så jævlig at de trenger hjelp til å klare spillet. Begge gruppene er idioter. :mad:

Og det er faktisk ikke så mange hackere at det rettferdiggjør hacking, kun akkurat nok til å ødelegge alt.

7985535[/snapback]

Jeg hacker ikke :)

Jeg er level 3 og jeg prøver å bli level 6, men det tar tid :roll:

Skrevet

Ja men når det kommer hacks som dreper alle på en team med en granat er drit irriterende, har prøvd i 2 uker å la være, men blir drittlei hackerne som one position kill.

Jeg bruker hacken MOT hackere IKKE mot vanlige spillere, har jeg fortalt dere idag når jeg skjøt 100 granater under 1 sekund? Der ble alle speedhackerne forbanna og forlot serveren, jeg ble nominert til rommets helt :shy:.

Bruk hacken MOT hackerne! La oss gjøre dem forbanna og til slutt gi opp å jukse på warrock.

Skrevet
Ja men når det kommer hacks som dreper alle på en team med en granat er drit irriterende, har prøvd i 2 uker å la være, men blir drittlei hackerne som one position kill.

Jeg bruker hacken MOT hackere IKKE mot vanlige spillere, har jeg fortalt dere idag når jeg skjøt 100 granater under 1 sekund? Der ble alle speedhackerne forbanna og forlot serveren, jeg ble nominert til rommets helt :shy:.

Bruk hacken MOT hackerne! La oss gjøre dem forbanna og til slutt gi opp å jukse på warrock.

7987061[/snapback]

Her er mitt motto: Ikke bruk hack på onnline spill :ph34r:

Skrevet (endret)
Jeg hacker ikke :)

Jeg er level 3 og jeg prøver å bli level 6, men det tar tid  :roll:

7985807[/snapback]

Vet det. Er lv 2. Hater levelsystemet. Det gjør at de som ikke er i høyt level ikke klarer å få gode våpen. Nå har jeg i allefall fått promokoden til AK-47, så det går nok raskere nå.

EDIT: Jeg kommer nå til å lage en liste over cheatere. De er alle klare juksepaver med godt synlige bevis. (selv om jeg ikke har bilder av det.) Jeg planlegger å oppdatere listen når jeg oppdager nye juksere. Slik kan man unngå å få ødelagt alt på grunn av noober som ikke tåler å tape. Navnene er ingamenavnene deres.

- crazytom - Fløy rundt i superfart og drepte folk med nevene.

- notts24 - Brukte granater som drepte alle fiender på brettet.

- MrDaniel - Enten har denne personen oppdaget noen hemmelige svevesko, eller så har han brukt flykode.

Flere juksemakere følger senere.

Endret av IamBored

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...