Gå til innhold

Beste måten å tjene penger i lvl 70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dinga 70 i går, og har akkurat 700g igjen etter innkjøp av 60% Gryphon. 

Hva er beste måten å tjene penger på?

 

*Fly rundt og lete etter mines?

*Gjøre quest for gull?

*Grinde noen spesielle mobs?

 

Takker for all hjelp  :)

7976707[/snapback]

 

 

Gjøre quest for gull og drepe elementals for Mote of water/mana/fire osv

 

bare sjekke AH på servern din hvordan Primals som selger for mest, så grinder du de :)

Lenke til kommentar
Finnes det et sted jeg kan stå å grinde og samtidig få reputation med "Lower city", eller er jeg nødt til å ta instances for dette?

Jeg er honored med dem.

7995764[/snapback]

Drep "fuglemenn" i terorrak for å få en eller anne feather som jeg ikke husker navnet på. Du kan levere inn 30 sånne feathers for reputation og en random grønn eller blå item.

Lenke til kommentar

Drep "fuglemenn" i terorrak for å få en eller anne feather som jeg ikke husker navnet på. Du kan levere inn 30 sånne feathers for reputation og en random grønn eller blå item.

7995800[/snapback]

 

Dette vil kun få deg til honored etter hva jeg har hørt, og jeg er honored.

Lenke til kommentar

Kan hende det bare er på min realm, men 1 heavy knothide leather er mye dyrere på AH enn 5 knothide leather, så hvis du har trent opp leatherworking nokk kan man tjene gode penger på å kjøpe/skinne knothide leather, lage til heavy og selge.

Tjenere bortimot 20-30g på hver stack med knothide leather. :)

Så er det jo motes som har blitt nevnt alerede da...

Lenke til kommentar

Noen som kan si med rimelig sikkerthet hva alle quester i shadowmoon og netherstorm gir i rene gull når man er lvl 70? Gjerne del opp med gruppequester og soloquester for seg selv:) Kanskje det faktisk er en oversikt der ute? :)

 

Jeg holder nå på å levle alten min, men tenker å stoppe opp for en tid når jeg har samlet nok gull til at mainen min kan få epic fly.

Lenke til kommentar
Noen som kan si med rimelig sikkerthet hva alle quester i shadowmoon og netherstorm gir i rene gull når man er lvl 70? Gjerne del opp med gruppequester og soloquester for seg selv:) Kanskje det faktisk er en oversikt der ute? :)

 

Jeg holder nå på å levle alten min, men tenker å stoppe opp for en tid når jeg har samlet nok gull til at mainen min kan få epic fly.

7997565[/snapback]

 

skaff dere http://auctioneeraddon.com/ og selg aboslut alt på ah, ingenting går til vendor med mindre det er grått eller eller man tjener mer på og selge det til vendor enn på ah, tolmodighet er nøkkelen, lag en bank alt og send alt til han, og put det på ah til det er solgt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...