Gå til innhold

ny telefon i april ; )


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha en ny telefon i april/mai det som er viktig er mp3 og et bra kamera :)

 

 

Har sett litt på Sony ericsson K800i og den nye W610i som kommer ut . noen som vet noen forskjeller , jeg vil ha et bra kamera og mp3 ..'

 

Hvem burde jeg velge  :hmm:  ??

7975510[/snapback]

Prøv motorola??

Her er den nyeste og RÅESTE ennå..

 

http://europe.motorola.com/krzr/nor/index.php

http://www.motorola.com/no

 

God fornøyelse :roll:

Endret av potti
Lenke til kommentar

Jeg hadde tatt en titt på N95 også. Den har mye fasiliteter og hele 5 megapiksel kamera pluss vga opptak på videodelen :thumbup: . Nokia har blitt veldig gode på kamera sitt i det siste. Mange som mener nokia er bedre enn kameramodellene til SE K-serie på en del områder :w00t: .

Også har de blitt veldig god på mp3 lydkvalitet.. du kan jo søke litt rundt på nettet om N95. Venter til amobil har skrevet test om den, men er nesten sikker på at jeg skal ha den om ca en mnd :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde tatt en titt på N95 også. Den har mye fasiliteter og hele 5 megapiksel kamera pluss vga opptak på videodelen :thumbup: . Nokia har blitt veldig gode på kamera sitt i det siste. Mange som mener nokia er bedre enn kameramodellene til SE K-serie på en del områder :w00t: .

Også har de blitt veldig god på mp3 lydkvalitet.. du kan jo søke litt rundt på nettet om N95. Venter til amobil har skrevet test om den, men er nesten sikker på at jeg skal ha den om ca en mnd  :p

8010754[/snapback]

 

 

Nokia - N95 5459 kr cdon.com

Lenke til kommentar

Hei!

du burde ta en titt på nokia 6233. Eg har den sjøl og eg er veldig fornøyd.

Positivt:

- pris(ca 2300kr uten abb)

- bra stillbilde kamera(2 megapixel).

- fantastisk videokamera(VGA oppløsning)

- god mp3 spiller med bra lyd.

- kult design.

- minne kan utvides til opptil 2 gigabyte.

- 3G

Negativt:

har ikkje funne noke negativt endå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...