Testing342 Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hei Ser etter et kalenderprogram til Windows XP som skal brukes på to maskiner samtidig. Har en stasjonær som alltid står på, og en laptop som flyttes litt rundt, men som er i nettverk med den stasjonære mesteparten av tiden. Jeg har allerede prøvd Rainlendar og likte mye ved det, blant annet at programmet kan ligge på skrivebordet. Jeg vil ikke ha et stort program som Det jeg ser etter er altså et kalenderprogram som kan ligge på skrivebordet, ta liten plass og ha mulighet for at flere maskiner deler samme kalender over nettverk/internett.
Stian89 Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Vet ikke om dette blir veldig OT, men personlig bruker jeg google calender, helt OK med funksjoner (kan bl.a få gratis sms varsling), ajax, tilgang overalt du har internett
Testing342 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Vet ikke om dette blir veldig OT, men personlig bruker jeg google calender, helt OK med funksjoner (kan bl.a få gratis sms varsling), ajax, tilgang overalt du har internett 7972249[/snapback] Sjekket ut google kalender for en stund siden. Litt av problemet er at internett faller ut ved jevne mellomrom her, så da får jeg ikke sjekket kalenderen. En annen ting er at det er veldig greit å ha det i bakgrunnen på skrivebordet...Dersom noen har en smart måte å dele Rainlendar-kalendere mellom flere maskiner uten å måtte betale for det (registrere Rainlendar Pro, over 200 kroner), er jeg svært interessert i å høre mer om det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå