Tha_MullE Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hei, jeg er en liten nysjerrig rogue som er lvl 50! Og jeg er drita lei av min mechanostrider derfor har jeg lyst til og bli exalted med enten Stormwind eller Darnasuss(eller en av alliance byene). Jeg er snart revered med Stormwind, men gnome p[ nightsaber er utrolig kult! Hvordan jeg jeg bli exalted ed byene fortest mulig. Kan man fremdeles donere wool/silk/osv.cloth til byene... Og da hvor kan jeg levere dem? Kan noen hjelpe meg..?
Dʋgɢtung Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Du kan jo alltids starte med lowbiequestene som gir veldig god reputation nå. Du får faktisk full reputation for alle questene
Dʋgɢtung Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jada, det er vel slike Commision Officers i de store byene hvis jeg ikke tar feil.
wise™ Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Vent til du er 58-60. Da kan du farme rep med en faction (husker ikke navnet, men du finner det lett ut ved å spørre noen) så du får en bukk. Litt spesiell mount, og ikke alle som har den - Eller så kan du farme rep med Exodar, via AV og quest for å få Elekk, også en veldig morsom mount Lykke til.
haades Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Vent til du er 58-60. Da kan du farme rep med en faction (husker ikke navnet, men du finner det lett ut ved å spørre noen) så du får en bukk. Litt spesiell mount, og ikke alle som har den - Eller så kan du farme rep med Exodar, via AV og quest for å få Elekk, også en veldig morsom mount Lykke til. 7971881[/snapback] burde vel minst være 64 for å farme Mag'har rep (faction som har Talbuk som reward)
Azagrath Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hva med å gå for en pvp mount? "Kun" 30 marks of honor fra hver av de 3 gamle bg'ene...
Be__bad Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Det er alikevel billigere med pvp mount, og riding skill....
SnusHanen Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Vent til du er 58-60. Da kan du farme rep med en faction (husker ikke navnet, men du finner det lett ut ved å spørre noen) så du får en bukk. Litt spesiell mount, og ikke alle som har den - Eller så kan du farme rep med Exodar, via AV og quest for å få Elekk, også en veldig morsom mount Lykke til. 7971881[/snapback] burde vel minst være 64 for å farme Mag'har rep (faction som har Talbuk som reward) 7972090[/snapback] Det er vel Kurenai som har Talbuk mounten, eller tar jeg feil?
flakken Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Kurenai for alliance, Mag'har for horde. Alternativt kan du PvP'e og samle Oshugun dust i Nagrand og få Halaa sin versjon av Talbuk mounten.
MindTooth Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hvor mye cloth må man levere inn for exalted med darnassus?
Rippey Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hvor mye cloth må man levere inn for exalted med darnassus? 8049395[/snapback] Kommer jo helt an på hvor du er nå. Friendly? Honored? Revered?
Lmthaman Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 å levere cloth er en lett men muligvis dyr vei til exalted. 20 runecloth = 75 rep. før du har muligheten til å levere 20 av gangen så må du levere 60 av disse: silk, wool og mageweave. hver av disse gir 150 eller 250 rep
wise™ Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Hvor mye cloth må man levere inn for exalted med darnassus? 8049395[/snapback] For å få 45'000 Reputation (som er fra Friendly -> Exalted afaik) er 2250 stacks med Runecloth, men du kan jo gjøre en god del quests i starting området til Nelfs, pluss sånne alliance-quest som gir reputation i alle byer.
Wheeljack Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Jeg brukte den metoden for å få dvergen min til å ri tiger. Alle nybegynner-quests jeg gjorde ga meg 250-350 rep med Darnassus. Dem må nok ha forandra noe, for da jeg skulle gjøre det samme med Exodar (Elefant), fikk jeg ikke mer enn 35-38 og opptil 50 noen ganger.
Kombat-Kaare Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Det er alikevel billigere med pvp mount, og riding skill.... 7972756[/snapback] Det er det aldeles ikke. 30 av hver mark vil nå etter BC ta deg rimelig lang tid. (På min server antar jeg flere dager, kanskje noen uker pga. lange køer og enda lengre kamper) En tur i outland der du plukker opp alt rask, selger det, og legger resten på AH vil i løpet av en dag gi deg flere hundre gull om du er effektiv. Deretter er det bare å storhandle cloth og fikse seg ny mount. Forøvrig kan man også ta en drøss av low level quests, da de gir så heftig med reputation nå. Billigere og for all del raskere.
MindTooth Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Takker for alle svar. Skal ført prøve å få epic mounten først. Har en paladin. Men får vel ta en tid de nærmeste ukene, og reise til Teldrassil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå