Gå til innhold

Beyerdynamics DT660, dårlig byggkvalitet?


Theo343

Anbefalte innlegg

Har hatt mine i litt over 6mnd nå og er utrolig fornøyd. De fikk meg til å gjennoppdage all musikk på nytt. Og film er en nytelse.

 

Men de sprekker opp "admass" i den grå plastikken i bøylene og detter bokstavelig talt fra hverandre. De tåler ikke det normale spennet de får på hodet. Og jeg er ikke spesielt tykk i hodet.

 

Har kjøpt de hos Hiperlan.

http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7382

 

Noen som har lignende erfaring? Dette virker jo å være en svakhet i selve konstruksjonen.

 

Jeg har takk kontakt med HPX kundeservice på mail og håper de tillater et bytte til DT770-32 PRO med mellomlegg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har flere modeller fra Beyerdynamic hjemme, og er imponert over byggekvaliteten. Hvis du kontakter den norske importøren yter han førsteklasses service. Beyerdynamic skal ha fem års garanti i Norge.

 

Når det er sagt vil du sannsynligvis ikke angre om du går opp til DT 770. Det er en helt rå hodetelefon.

Endret av Peterman
Lenke til kommentar

Ok, da krysser jeg fingrene for at jeg får lov å betale mellomlegg for DT770-32 Pro, må ha lettdrevne siden jeg også bruker dem på PC.

 

Men hvordan er DT770M? Jeg har også lyst på litt bedre demping.

 

Jeg har også DT231 og jeg skulle ønske jeg fikk kvantumsrabatt så jeg kunne hatt et slikt sett alle steder jeg ellers befant meg hehe. Har ett i handskerommet i bilen(til mp3 spiller når andre kjører), på kontoret osv.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

DT770M er litt annerledes enn den "vanlige" DT770'en.

Det er en god del mer demping, men den mangler noe av den råeste bassen.

Dette fordi den ikke har bassrefleks-port.

 

DT770M er hovedsaklig lagd for trommeslagere, og låter best når man spiller høyt.

Men den låter helt ok til vanlig bruk, og er helt genial hvis man trenger skikkelig hørselsvern med lyd i. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...