escoN Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Vet dette er superbump men jeg ville bare fortelle dere at den *care aka *one osv.. Smilyen er et prosjekt som MSN holder på med. Husker ikke helt navnet på organisasjonen men jeg tror det var noe med nine million som MSN gir penger til hver gang noen setter *care ( i'm ) smilyen i nicket sitt..
V-by Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 jeg bhar også sett denne "smilyen" ett eller annet sted før, men husker ikke hvor... men det var ikke på msn...
Runar Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 (yn) (?) (ci) Skjønner ikke helt hva dere mener med "gjemte" smilier, siden ingen er etter det jeg vet "gjemt". Du må bare trykke på smiley knappen. En liste, btw: http://www.jvdam.nl/index.php?page=emoticons.php
V-by Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 denna *care smilyen finnes ikke i lista på live messenger. det må da finnes flere slike som den
Steina Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 denna *care smilyen finnes ikke i lista på live messenger.det må da finnes flere slike som den 8005951[/snapback] det MÅ ikke.......
Steina Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Steina, hvem veit? 8005980[/snapback] hmm.... Microsoft?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå