Gå til innhold

Hva er så bra med PlayStation 3?

XtaZ

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ingen er så stor ekspert som den som er selvutnevt sies det.

Jeg venter på fullblodige PS3 spill jeg, og vil se om de klarer god grafikk. Men som er bevist og mer en utvikler blir kjent med HWen jo bedre blir spillene, derfor tror jeg X360 kommer til å forbli ufattelig god på grafikken fordi utviklerne trosalt har had 1 år mer på seg enn med PS3, så jeg tror i bunn og grunn blir X360 å ligge forran PS3 på grafikkfronten. Ser bare PS2 og God of War 2, det er jo noe av det mest nydeligste spillet som jeg har sett, og det på skitgammel HW. Et bevis på at lang tids erfaring på konsollen trumfer hele tiden.

Så jeg tror at når PS3 blir god på grafikken, har X360 blitt bedre.

7970589[/snapback]

Det vil nok virke slik en stund fremover. Men jeg tror potensialet i PS3 er større en i 360. Å det vil gjøre at når 360 på en måte "stopper opp" grafisk, så går PS3 steget lenger. Men dette er litt frem i tid selvsagt.

Å i spill så blir det mer og mer viktig i hvilke artistisk retning man tar grafikken. Å det er opp til utviklerene. Så det spørs hvem som blir støttet av hvem her.

Men uansett konsoll så vil grafikken holde mål. Men tror PS3 kanskje tar det lengste strået i fysikk og andre prosessor krevende opprasjoner. Men det er da spekulasjoner fra min side. Begge konsollene kommer til å blomstre fremover. 360 har allerede blomstret en del med Gears og et par andre titler. Å Sony står snart for tur med spill som motorstorm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det vil nok virke slik en stund fremover. Men jeg tror potensialet i PS3 er større en i 360. Å det vil gjøre at når 360 på en måte "stopper opp" grafisk, så går PS3 steget lenger. Men dette er litt frem i tid selvsagt.

På papiret ser det slik ut ja.. Spørsmålet er jo når dette skjer, hvis det i det hele tatt skjer..

Som en ivrig duppeditt-kjøper så skjønner jeg ikke "bare vent å se hvor bra den blir"-argumentet.. Spesiellt når dette argumentet blir brukt for å vise hvorfor man bør kjøpe PS3 _nå_.

Hjelper lite for meg om PS3 får vidunderlige spill, sett med dagens øyne, om 4-5år(overdrivelse med vilje) hvis det da finnes en Xbox720 eller WiiAgain som grisebanker den.

Off-topic: At folk faktisk gidder diskutere med Avean fatter jeg ikke. Det er jo som å diskutere med en vegg. Men morsom er han :D

Skrevet

For det første tror jeg den neste Wiien kommer til å hete "WiiWii" for da får man enda bedre dårlige ordspill som "he's in his room, playing with his wiiwii." Eller "that's a nice wiiwii you got there" and so on.....

men er veldig glad i duppeditter selv og ingenting kan måle seg med "ny dings" følelsen. Veldig artig følses. Pakke opp en konsoll for første gang, magisk.

For meg så blir valget litt slik

Xbox360 er for di som vil spille hardcore spill. Å bruke maskinen til spilling online hovedsaklig.

Mens PS3 har litt av alt. Den er bra på mange flere områder en bare spill. Der blue ray og linux muligheter er store trekkplaster.

Skrevet
For det første tror jeg den neste Wiien kommer til å hete "WiiWii" for da får man enda bedre dårlige ordspill som "he's in his room, playing with his wiiwii." Eller "that's a nice wiiwii you got there"  and so on.....

men er veldig glad i duppeditter selv og ingenting kan måle seg med "ny dings" følelsen. Veldig artig følses. Pakke opp en konsoll for første gang, magisk.

For meg så blir valget litt slik

Xbox360 er for di som vil spille hardcore spill. Å bruke maskinen til spilling online hovedsaklig.

Mens PS3 har litt av alt. Den er bra på mange flere områder en bare spill. Der blue ray og linux muligheter er store trekkplaster.

7970972[/snapback]

WiiWiiiiiii. Er så mange mulige ordspill med det navnet der at det er helt ufattelig.

Ellers prøvde jeg hardt å finne noe å pirke på i det innlegget ditt, men tror egentlig at vi er 100% enige på de områdene du skriver om :thumbup:

Off-topic: Det er virkelig magisk å pakke opp nye duppeditter ja! Hadde det bare ikke gått så hardt utover bankkontoen :whistle:

Skrevet
Off-topic: Det er virkelig magisk å pakke opp nye duppeditter ja! Hadde det bare ikke gått så hardt utover bankkontoen :whistle:

7971109[/snapback]

Nettopp. Men når du pakker den opp så glemmer du for et øyeblikk at det finnes noe kalt penger. Å viss du tenker det. Så er det stort sett bare en ting som tenkes da, den er verdt det!

Dette gjelder da produkter som er bra. Husker når jeg importerte og pakket opp min PSP og så sjermen for første gang. Magisk øyeblikk.

"I broke my WiiWii :( "

Skrevet
Nettopp. Men når du pakker den opp så glemmer du for et øyeblikk at det finnes noe kalt penger. Å viss du tenker det. Så er det stort sett bare en ting som tenkes da, den er verdt det!

Dette gjelder da produkter som er bra. Husker når jeg importerte og pakket opp min PSP og så sjermen for første gang. Magisk øyeblikk.

"I broke my WiiWii :( "

7971247[/snapback]

Ja nye dupeditter har en slik effekt. Husker da jeg pakka opp Wiien og koste meg noen timer. Da jeg la meg og skulle sove tenkte jeg "fan, den kosta meg over 3k pæng" og fikk ikke sove resten av natta. Gnien men dupeditt elsker er ikke en god kombinasjon :p

Den siste setningen fikk meg til å tenke på "over hekken" når ekornet sier "i gonna go WiiWii" :p

Skrevet

Har ikke sett over hekken enda :( skal se den snart. Har fått tak i HD versjon av den... :D

Men kommer nok til å tenke på dette når ekkornet sier det.

Men det er som du sier, hardt når realiteten slår deg om hvor mye ting koster.

Skrevet

Etter et fånyttes forsøk på å rydde opp i denne tråden, stenger jeg den permanent. Emnet inviterer stort sett bare til krangel, og vi har sett uendelige med tråder som har gått off topic og over i katteslagsmål. Denne er tydeligvis ikke annerledes.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...