Gå til innhold

Trenger nytt Skjermkort

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg føler jeg trenger et nytt skjermkort til dataen min nå, så jeg trenger litt hjelp med å velge.

Budsjettet mitt er 1800 kr, vet ikke om jeg får noe bedre enn det jeg har til den prisen, og om det er noe vits å oppgradere da. Men vi får se =)

Mitt nåværende skjermkort er ATI Radeon X600 256mb

Ps. jeg har PCI express slot

Takker for alle svar på forhånd :!:

Endret av Knekkit
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Skrevet
Hei!  Jeg føler jeg trenger et nytt skjermkort til dataen min nå, så jeg trenger litt hjelp med å velge.

Budsjettet mitt er 1800 kr,  vet ikke om jeg får noe bedre enn det jeg har til den prisen, og om det er noe vits å oppgradere da.  Men vi får se =)

Mitt nåværende skjermkort er ATI Radeon X600 256mb

Ps. jeg har PCI express slot

Takker for alle svar på forhånd  :!:

7968063[/snapback]

Nå er vel egentlig dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=23 riktig kategori, men jeg kan likevel gi deg et tips. Vil tro at https://prisguiden.no/product.php?productId=54556 er et godt skjermkort. Sprenger budsjettet litt når du tar med frakt, men er absolutt verdt det.

Skrevet (endret)

det er verdt å prøve bruktmarkedet. strømforsyning her er viktig hva har du? hvis du gidder å lese på den inne i kabinettet kan du se om det står AMPER PÅ 12

x1900gt 1275kr fra pcustyr.no beste til prisen. er knallrått. bad to bone. bruker en del strøm

Endret av pizzafordi
Skrevet
det er verdt å prøve bruktmarkedet.

7968109[/snapback]

Helt enig, det er umulig å få særlig mye for brukte kort, så kjøperne har det fint. Solgte et 7900GS for 1200,- inkludert frakt nettopp, og det var nesten ubrukt.

Skrevet
Du kan kjøpe dette her.

Jeg tror det er bra. ;)

7970099[/snapback]

Det der er ikke bra. Det er et under middels bra kort. Geforce 7600 og Radeon 1600 kort bør man holde seg langt unna nå, de begynner å bli ganske så dårlige til spillbruk. x1950 kortene fra ATi er derimot bra og veldig billige. Det er der du får mest for pengene akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...