Gå til innhold

Bildrekritikk: Tre brødre i USA

DE1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Meg og mine to brødre i USA. Fatter har tenkt å forstørre dette opp og henge på veggen. Er det noen forbedringer vi kunne gjort før dette? :)

Mvh

Dag-Erik

post-72905-1171727983_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig det var litt støyete? Send det gjennom noen filtre eller evt. Neat Image har funket bra for andre tror jeg. Er ikke sikker, hør med noen som vet bedre. :)

Skrevet (endret)

Hvis han skal forstørre det, så prøv å reduser støyen litt. Synes det viket litt støyete. Så kan dere eventuelt retusje bort den nakene mann i tredje vindu fra høyre.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nei det er ingen naken mann i tredje vindu fra høyre
Endret av Kjekssjokolade
Skrevet
Dere kunne spurt pent om de som sitter i bakgrunnen kunne gått vekk, så bildet fikk et renere uttrykk i bakgrunnen. Så hadde bildet blitt av kun dere tre brødre :)

7966941[/snapback]

Etterpå klokskap. Tok liksom så mange hundre bilder at hadde blitt dumt å be folk flytte seg hver gang. Dette var på en måte bare et bilde i mengden på en måte.. :p

Men går kanskje ann å klone dem bort... :hmm:

Skrevet

Jeg ville ha justert følgende:

1. Mer kontrast

2. Litt lysere bilde

3. Fjerne støy, f.eks. gjennom Noise Ninja eller Neat Image

4. Bildet fremstår som litt uskarpt, ville ha brukt unsharp mask (etter støyfjerning!)

Skrevet
Jeg ville ha justert følgende:

1. Mer kontrast

2. Litt lysere bilde

3. Fjerne støy, f.eks. gjennom Noise Ninja eller Neat Image

4. Bildet fremstår som litt uskarpt, ville ha brukt unsharp mask (etter støyfjerning!)

7967659[/snapback]

Veldig enig med Autoxave her. Du kunne også ha clonet bort folkene i bakgrunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...