Gå til innhold

Automatisk batch fjerning av røde øyne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om et program som kan fjerne røde øyne helt automatisk fra mange bilder på en gang?

Så enkelt at man bare velger alle bildene man vil gå gjennom, trykker på "remove red eyes" og kommer tilbake etter noen minutter så er det meste borte?

7962480[/snapback]

 

Photoshop Elements 4.0 og 5.0 kan fjerne røde øyne når du importerer bildene til katalogen.

Lenke til kommentar

Photoshop elements 4.0 gjør dette automatisk rett etter at bildene er overført fra kameraet. Forbannet irriterende - er det en mulighet til å slå permanent av denne funksjonen tro?(så jeg kan velge å slå den på kun når det er behov / ønskelig. Jeg tar mye bilder av fisk som har røde øyne, og da er dette faktisk en katastrofal autofunksjon...

Lenke til kommentar
Photoshop elements 4.0 gjør dette automatisk rett etter at bildene er overført fra kameraet. Forbannet irriterende - er det en mulighet til å slå permanent av denne funksjonen tro?(så jeg kan velge å slå den på kun når det er behov / ønskelig.  Jeg tar mye bilder av fisk som har røde øyne, og da er dette faktisk en katastrofal autofunksjon...

7967187[/snapback]

 

 

Det går an å slå av ja.

Lenke til kommentar
Noen som vet om et program som kan fjerne røde øyne helt automatisk fra mange bilder på en gang?

Så enkelt at man bare velger alle bildene man vil gå gjennom, trykker på "remove red eyes" og kommer tilbake etter noen minutter så er det meste borte?

7962480[/snapback]

 

Photoshop Elements 4.0 og 5.0 kan fjerne røde øyne når du importerer bildene til katalogen.

7966265[/snapback]

Hmm, tror jeg skal sjekke ut det. Noen som vet om Elkjøp selger dette?

Takk for tipset

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Noen som vet om et program som kan fjerne røde øyne helt automatisk fra mange bilder på en gang?

Så enkelt at man bare velger alle bildene man vil gå gjennom, trykker på "remove red eyes" og kommer tilbake etter noen minutter så er det meste borte?

7962480[/snapback]

 

Photoshop Elements 4.0 og 5.0 kan fjerne røde øyne når du importerer bildene til katalogen.

 

Har prøvt denne funksjonen i elements 4 og 5. Men bare 1 av 10 bilder med røde øyne blir bra. Når jeg skal gjøre det manuelt i programmet blir det heller ikke bra på alle bildene. Denne funksjonen fungerte mye bedre i elements 2. Noen som har det samme problemet? Jeg synes det er rart at det ikke fungerer. Når jeg f.eks trykket i et rødt øye blir ofte bare en del av øyet farget om. Irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...