Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

nettverket er most!


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har når reinnstallert min pc.

Jeg har lastet ned alt d jeg hadde av programmer osv.

Men nå har jeg fått et problem. det virker som om nettverket mitt har blitt masse treigere enn det var. det har faktisk blitt mye tregere. men det jeg synes er så utrolig rart er at det hele skjedde etter jeg hadde formatert pcen... Noen som vet hva dette er ? evnt hva jeg kan gjøre?

 

når jeg skal spille Counter-Strike Source så har pingen min også blitt MYE høyere enn den var. alt dette skjedde etter formateringen. det har ikkke vært som dette før. får ikke ned pingen min uansett hva jeg gjør... :cry:

 

Noen som vet ?? takker for alle råd og innspill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmmm.... hvordan ser den ut?  jeg la bare inn alle de CDene som fulgte med maskinen jeg. trur det der sånne drivere til lyden og diverse...

sorry ass... er helt ute av dette.. er min første reinnstallering!

7968481[/snapback]

Den er rund og flat.

Farve, skrift etc er avhengig av produsent av hovedkortet. Den vil normalt være merket med navnet på hovedkortets produsent.

 

Har du sjekket at du har alle oppdatreingene til oprativsystemet ditt? Har du sjekket at du ikke er blitt smittet av virus, trojanere eller annen malware?

Lenke til kommentar

Jeg ville kanskje få gjort om emnetittel litt...

nettverket er most!

da tenkte jeg at du hadde kjørt bile over switchen din eller noe...

 

Men til saken.. innstaler chippsett driverene før nye nettverksdrivere

Du kan også teste med å sette inn ett nettverkskort i maskinen :)

Du kan prøve mot en annen pc i nettverket se om det gjør samme utslag!

Lenke til kommentar

Hmmm, ja jeg skal prøve å finne ut av det du sa. må få nokken som forstår det språket til å se på d!

 

men jeg har nå tenkt å få en kar til å reinnstallere pcen min skikkelig, en som har masse peiling! og da skal jeg se om det er nettverket eller evnt dataen det er noe galt med! synses det er ufattelig rart at alt dette skjedde etter en formatering!! :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...