^Art^Johansen Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 For meldingen irql not less or equal. hva gjør jeg.
abene Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 10:55, skrev ^Art^Johansen:For meldingen irql not less or equal. hva gjør jeg. For lite info. Et søk i google.com forteller at dette er sannsynlgvis hardwarefeil, dvs du kan prøve å oppdatere drivere. En god ide er først å oppdate Windows og hvis ikke det hjelper, oppdater drivere, en etter en. En annen mulighet er IRQ-konflikt. Mao mulighetene er mange.
Luske_Ludvig Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 ja. Litt flere symptomer hadde vert flott! Antar at du bruker Win Me og du har satt inn et nytt pci/isa kort. Det du kan prøve er å sette kortet inn i et annet spor. Eventuelt bytte om på kortene. Eller du kan gå inn på kontroll panel og sette nye irq adresser på kortenen. Good luck! MVH Øyvind
^Art^Johansen Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Skrevet 5. desember 2002 bruker os w2k har samme irq adresse på netverkskort isdn kort og skjermkort. men hvordan bytter jeg irq, uten å ta ut kortet for å sette det inn igjen??
^Art^Johansen Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Skrevet 5. desember 2002 nope har ikke overklokket. er det noen som vet hvordan jeg bytter irq i fra windows, jeg er lat å gidder ikke ta ut korta for å sette dem inn igjen, :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå