Gå til innhold

Har du musikk på øret?

Rambo116

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ikke så forferdelig ofte. Vel, jeg hører ofte på musikk når jeg sitter hjemme, men det er ikke alltid jeg orker å dra med meg ipoden. Det blir heller når jeg drar på lengre turer (dessuten har jeg lyst på nye øreplugger, de jeg har nå suger...)

Skrevet

Definitivt, hele musikkbiblioteket går når jeg sitter forran PC, ofte lavt, fordi jeg sitter på VT og prater med folk.

Når jeg lager middag, vasker, rydder osv så må jeg ha på anlegget.

Er jeg ute er det mobil med mp3-spiller som gjelder.

Ja, generelt musikk nesten hele tiden. Det minner meg om at jeg må skaffe meg noe mer musikk snart :)

Skrevet

Hører på musikk på bussen til og fra skolen (1,5 time til sammen ca)

Hører alltid på musikk når jeg sitter på Pc'n (noen timer om dagen)

og av og til før jeg legger meg.

W850i og bluetooth headsett (kun 6timers batteri på headsettet :hrm: )

Skrevet (endret)

Jeg hører på musikk nesten hele tiden., men bruker mobil telefon som mp3 spiller, såe går så fort tomt me batteri :(

Endret av Aleex89
Skrevet

Jeg hører en del på musikk, men synes ikke selv at jeg er flink nok. Så lenge jeg sitter på PC'en er det musikk på konstant, men når jeg kjører buss osv glemmer jeg alltid en av mine mange MP3 spillere hjemme. Jeg må skjerpe meg.

Skrevet
Sånn kan det gå når vi har band som Soilwork , In Flames og Tupac  :love:

Noen andre som skal på konserten i Bergen?  :w00t:

7960045[/snapback]

Jeg skal på konserten ja ^^ Jeg hører på musikk mesteparten av dagen. Går formgivning, så blir mye maling. Så musikken ruller og gårsom regel fra 06.30-16.30. Og gjerne en liten halvtime før leggetid :thumbup: Har oppladbar!

Skrevet

Driver med musikk hver dag, og utsetter meg selv for sikkert 120 dB rett i trynet flere timer om dagen (på øvingsrom osv.), så jeg har lært meg å sette pris på total stillhet iblant.

Skrevet

Hører en god del på musikk. Problemet er at vi ikke har lov til å bruke mp3-spillere på skolen (dumme skoleregler). Men når jeg har fritime og sitter hjemme hører jeg veldig mye på musikk.

Skrevet

Musikk ja...hvem hører vel ikke på det?

Det hører jeg på konstant når jeg sitter foran PC'en så fremt jeg ikke har med noen venner hjem, da... Eller hvis jeg bruker den stasjonære pc'en min, for den er så sugen at det er helt sjukt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...