Hawkwind Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 I og med at en del folk her inne kan forbrukerkjøpsloven på rams: En bekjent av meg har fått død harddisk på sin snart tre år gamle bærbare. Hvilke rettigheter har vedkommende i følge forbrukerkjøpsloven i forhold til å få denne fikset? Gratis fiks, betaling av kostpris for deler eller ingen rettigheter?
Cowboystrekk Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Tror han har krav på å få fikset HDD på reklamasjon mot at han selv betaler frakt.
TEE Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Skal være litt mer spesifikk. Han har krav på å få byttet harddisken kostnadsfritt, altså skal han ikke måtte betale for frakt, arbeid eller deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå