Azagrath Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Du kan spille på hvilken som helst av Blizzard sine servere, gratis servere er ulovlig uansett hvor mye du betaler i mnd.
XtaZ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 Så hvor mye koster det å spille på serverne til Blizzard da?
Azagrath Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Det kan du se her http://www.wow-europe.com/en/requirements/subscription.html
Novocaine Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Få det inn da, han vill ha GRATISserver. 7956303[/snapback] Og gratis server er ikke lovlig, og ikke tillatt å diskutere her. Tråden er rapportert. 7957651[/snapback] Ikke lovlig? Er det ikke lovlig å spille på hvilken som helst server så lenge man betaler spillavgiften til Blizzard på ca 100kr måneden da? 7957681[/snapback] Hvorfor i alle dager vil man spille på en jallaserver dersom man betaler for WoW-medlemskapet?
XtaZ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 (endret) Hvorfor i alle dager vil man spille på en jallaserver dersom man betaler for WoW-medlemskapet? 7957822[/snapback] Altså jeg har aldri spilt WoW før så jeg trodde det var sånn at det IKKE gikk an å spille i det hele tatt hvis man ikke betalte spillavgiften. Hvis jeg har forstått det rett nå så er gratis servere for folk som ikke vil betale for å spille (spille ulovlig) mens de som betaler for å spille har tillgang til alle betalserverne uten at det koster ekstra. Har jeg forstått det rett? Jeg trodde gratis servere var gratis fordi de ikke var like gode som betalservere jeg men alikevel var lovlig å spille på. Tenkte jeg ikke gadd å først betale spillavgiften til Blizzard å så betale for å få spille på en server som er litt bedre enn andre. Beklager missforståelsen Endret 16. februar 2007 av XtaZ
knux Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 "Gratis servere" er pirat servere, som noen har rippet av blizzard. Pirat servere er ustabile, og suger max, for å si det sånn. For å spille vanlig WoW, må man betale med visa hver måned, eller kjøpe gamecard annenhver måned, som koster 250kr.
ttt Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Og gratis server er ikke lovlig, og ikke tillatt å diskutere her. Akkurat. Vil du spele WoW får du betale det det kostar. Tråden stengast.
Anbefalte innlegg