Nimrad Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Nå kommer jo 20 gb versjonen etter sommeren da, tipper de bruker den som erstatning for prisreduksjon med det første.
Artistic.Hipster Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Kan jo håpe på et "introduksjonstilbud" hos elkjøp da. Slik som med Wii til 2000 det er jo enda ingen som har like lav pris som elkjøp hadde første dagen...
Pebble Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Sant! Håper på det jeg iallefall.. Kanskje jeg kan tjene litt penger også..
Dunedain Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har nå mine tvil om at disse vet noe særlig om Sony's planer for å si det sånn. 7964451[/snapback] Aldri si aldri. I januar i fjor, før det var noen dato for PS3-lanseringa (offisielt iallefall), så snakket jeg med en av mine kontakter på Expert. Han sa at de kom til å begynne å selge PS3 i november. Dette var noen mnd før Sony offentliggjorde at de ville lansere over hele verden i november og før den ble utsatt i Europa. Mulig at det var en tipping fra Experts side, men også mulig det ikke var det Jeg nevnte det foresten i en post her på forumet da jeg hørte det, men ingen trodde meg. Sykt fint å hente den frem igjen når datoen var offentliggjort og vise at jeg hadde rett :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå