NuckChorris Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Sier som andre her, det er umulig å svare på hvilken klasse du kommer til å like best. Prøv alle klassene, les om alle klassene på wow-europe.com og forumet, så finner du nok ut hva som passer deg best. Det er i hvert fall en mye bedre løsning enn å velge en klasse på grunnlag av hva andre liker. Du vet mye bedre enn oss hva du liker(heale, melee dps, magic dps, tanke osv osv)
Robert. Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 Jeg valge da Selvsagt Blood Elf Warlock synes det er utrolig artig, og Voidwalkeren min tar alt dmgen er lvl 15 nå Jeg har spilt WoW før, men slutta litt og starta igjen når jeg lagde denne posten
wise™ Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Du gjorde et bra valg, warlocks eier alt i PvP. (Gjorde vartfall før BC - Har ikke prøvd så mye PvP etter, for å være ærlig) Håper du kommer til å like warlocken din da - Nyt spillet
Rostad Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 TheoB, Warlocks blir litt eid av feral druids nå er jeg redd
wise™ Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Hehe Da så. Har ikke testet noe PvP enda Sliter med motivasjons problemer for å komme meg over 68 -_- 68 er så emo.
PSV Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 TheoB, Warlocks blir litt eid av feral druids nå er jeg redd 7958976[/snapback] Eww, kun hunterne igjen da som har mulighet til å ta dem.
olegunnaro Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 meh..kan ikke skjønne at det skal være vanskligere for en lock å ta en feral druid enn en shadow priest? Har ikke tapt en eneste duel/dødd 1vs1 i world pvp mot en feral/boomkin. (på level 70 that is) Casters generelt burde ikke ha noen problemer mot en feral druid, da mage, priest og warlock alle har muligheter til å stoppe heals (counter spell, silence og fear), og ikke minst holde dem på avstand (fears og freeze)
Rostad Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 er ikke så lett og få fearet når deathcoil er på cooldown, og druiden kan og stunlocke.
user156890 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 (endret) . Endret 19. november 2018 av user156890
Lightningwolf Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Vell her får du en liten pekepinne på de forskjellige classene, når det kommer til race kan du velge det på bakgrunn av utseendet. De fleste racials er relativt gode! Retarda bortinatta lettspillte classer: Warlock - Her har du det ganske chill, du kan bake en pris mens du tar ut 5-6 motstandere. 3 knapper og hvis du får problemer så fyrer du en lolcoil. 7963335[/snapback] Du har selvfølgelig spilt warlock eller? Vi er ikke så jævlig imba lengre. Ja vi er litt owerpowered og vi trenger kanskje en nerf noen steder, men det er ikke så ille som det var.
Rostad Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 det der tror jeg er den dummeste beskrivelsen av warlock jeg noen gang har sett...
Lampeskjermen Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Du tok ikke med warrior fordi..? 7964420[/snapback] Ubrukelig.
PSV Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Shaman - Den er bare crap atm, kan ikke drepe en flue. classen består stortsett av å kaste ut et par totems, spamme shocks og be om windfury. I lol'd.
Rostad Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 får shamans første hit er du død hvis du er cloth.
Lycantrophe Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 (endret) Tullete utsang, men jeg har hittil veldig positiv statistikk mot Shamans. Kanskje fordi jeg i 98% av tilfellene får første slaget, selv om jeg aldri hopper på noen som er i combat. Jeg venter til de er ferdig med moben sin. Jeg har da ære. Endret 17. februar 2007 av Lycantrophe
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 (endret) Tullete utsang, men jeg har hittil veldig positiv statistikk mot Shamans. Kanskje fordi jeg i 98% av tilfellene får første slaget, selv om jeg aldri hopper på noen som er i combat. Jeg venter til de er ferdig med moben sin. Jeg har da ære. 7965852[/snapback] kan ikke si at jeg har samme ære kan ta et eksempel. så en warlock i winterspring løpe rundt med en infernal. følgte etter å venta på at infernalen skulle break chains. når den da gjorde det og warlocken starta enslave spellen slo jeg til yes im evil Endret 17. februar 2007 av KRAFortune
Veta Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Vell her får du en liten pekepinne på de forskjellige classene, når det kommer til race kan du velge det på bakgrunn av utseendet. De fleste racials er relativt gode! Retarda bortinatta lettspillte classer: Hunter - Passer bra fra 6 år og oppover Warlock - Her har du det ganske chill, du kan bake en pris mens du tar ut 5-6 motstandere. 3 knapper og hvis du får problemer så fyrer du en lolcoil. Shadowpriest - Ikke no stress her heller, udødelig helt til de er fri for mana. Ca 3 knapper her og, vi må ikke slite oss helt ut... Shaman - Den er bare crap atm, kan ikke drepe en flue. classen består stortsett av å kaste ut et par totems, spamme shocks og be om windfury. Halveis utfordrende klasser: Druids - Vell de var engang en krevende class med null problemer, men så bestemte blizzard at de trengte og bli buffa til skyene så nå er de bare latterlige. Hører egentlig til i kategorien over men regner med at det skjer noe snart så de blir her en stund til. Dette er den beste classen for TBC atm! Paladins - Sånn høvelig krevende, totalt umulig og drepe. En GOD paladin til en Arena gruppa hører til i kategorien under. Men sånn ellers for PvE er den ganske chill. Men for intense PvP krever den maks skill nivå! Mest krevende classer for PvP: Mages - Mange skralle mager der ute, men når du møter på en god frostmage så merker du det med at han dreper deg og resten av raidet du kom ilage... Intens klasse i PvP, ganske intenst i PvE og i forhold til oppgavene til andre classer. Rogue - Også ganske krevende og mestre for PvP, når det kommer til PvE er det bare å glemme... Spamme 1 knapp og... nvm, rogues har ikke noe oppgave i PvE atm så hvis du liker og løpe rundt med masse andre nolifere i instances så ikke ta denne classen. Men de slår allt forutenom en godlike frostmage, finnes maks 5 sånner på en server så er sjeldent no stress 7963335[/snapback] Håper ikke du virkelig tror på det du sier her? Ingen klasser som bare krever 3 knapper, i så fall lurer jeg på hva slags folk du har møtt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå