Gå til innhold

Propper til w810i


Bearboy

Anbefalte innlegg

Søkte litt etter propper til w810i og kom inn på dette forumet og ønsker bare å spørre om det er noen som kan hjelpe meg med problemet mitt...

 

Jeg har en w810i som jeg hører på musikk med. Det er altså dype ørepropper på den telefonen. Det som er er at utenpå selve proppene er det gummipropper som gjøre at proppene kan brukes. De har jeg gjennom mange turer ut av en bukse og inn i en annen mista. Alle tre parene. Vet noen av dere om et sted deer det kan kjøpes bare de gummiproppene og ikke helt nye øretelefoner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Søkte litt etter propper til w810i og kom inn på dette forumet og ønsker bare å spørre om det er noen som kan hjelpe meg med problemet mitt...

 

Jeg har en w810i som jeg hører på musikk med. Det er altså dype ørepropper på den telefonen. Det som er er at utenpå selve proppene er det gummipropper som gjøre at proppene kan brukes. De har jeg gjennom mange turer ut av en bukse og inn i en annen mista. Alle tre parene. Vet noen av dere om et sted deer det kan kjøpes bare de gummiproppene og ikke helt nye øretelefoner?

7941319[/snapback]

uh ja jeg kan selge deg muligens.... spørs litt, mål diameteren på lydkanalen som de sitter rundt, mål så skal jeg måle om de passer. kjøpte to par fra utlandet når jeg først kjøpte, så har et par til overs, uopptatt (liten plastpose med stift men lell :p) PM meg isåfall

baae_1.JPG

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Takk skal du ha, men lurer på om jeg kamnskje klarte å løse problemet i går. Fant ut at jeg har jo garanti på telefonen som også gjleder øreproppene, og tok en telefon til selskapet som sender ut mobilene og de sa at det skulle gå på garantien. Skal aldri tro på sånt før du har fått det, men er hvertfall verdt et forsøk, så jeg sender inn proppene så fort jeg får posen til å sende de inn i... Blir spennende å se... :!:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Any luck on those props?

 

Har seff rota bort endel av mine, og sitter igjen med gigantstørrelsen igjen. Og de ramler jo ut mens man går.. :cry: Dessuten lukker de ikke så bra, så bassen suger jo big time. Fant du ut hvor man får kjøpt et ekstra sett, Bearboy? Eller fikk du det faktisk på garantien? DET ville overraske meg..

Lenke til kommentar

Har hatt øreproppene på reprasjon nå, men det var egentlig pg.a en skade. Før jeg sendte de inn tok jeg av proppen på den ene, og fikk tilbake splitter nye headsets med propper på begge ørene.... Angra da på at jeg ikke tok av på begge ørene, så det kan jo dere andre huske på hvis dere kommer borti no sånt.

 

Men Dermed har jeg en mer, så har jeg gått inn i byttehdnel med noen kammerater, og tror jeg har 2 par nå. Dermed er bare problemet løst, men bare forløpig... Men jeg skal til Kina nå om 10 dager så da tenkte jeg å se om jeg fant noen skikkelig billige jalla-ørepropper som jeg kan ta proppene fra. Ellers så vet jeg en kammerat kjøpte seg helt nytt headset, men da var det gamle dårlig i tillegg. Han kjøpte fra den danske nettbutikken www.mytrendyphone.no . Er litt jalla-butikk, men han fikk varen billig!!

 

Ingen som har hørt om no sted en kan kjøpe bare proppene, eller?? er jo helt på trynet at ikke det kan kjøpes...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg fant aldri noen forretninger som solgte disse proppene løst. Leverandøren av telefonen min bekreftet også at de gjorde det ihvertfall ikke (gsm.no) Etter en kjapp runde på nettet fant jeg handsfreesett til 349,- til 399,- + evt frakt. Når jeg kryssjekket opp mot mytrendyphone.dk (som nevnt i tidligere innlegg), så var det lapper å spare; ferdig levert i postkassen kostet det sorte, og dyreste, settet ca 180,- Og best av alt, 2 dager etter at jeg bestilte var brevet fremme hos meg. Så det funket knall. Og det skal vel legges til at dersom proppene faktisk hadde vært i løssalg i Norge, hadde det sikkert kostet et par hundre kroner, altså like mye som et komplett sett fra Danmark :p

 

Then you know :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Enig, er ganske rart at SE ikke gjør de tilgjengelig løst, siden jeg ikke kan skjønne annet enn at det er veldig mange som har mistet de fleste av proppene sine. Jeg har mistet det meste ihvertfall, har en liten, en mellomstor og en stor igjen. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...