Gastaa Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Siden det er en tråd om ting man misliker i Oblivion, tenkte jeg det var hyggelig med en tråd som omhandler alle de morsomme øyeblikkene man har hatt i Oblivion... Jeg kan vel begynne (spoiler): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har ikke så mange timer på baken enda, men jeg har allikevel opplevd flere morsomme quests etc. Da jeg drepte alle i Dark Brotherhood under the Abandoned House, da jeg ble Grand Champion og da jeg lukket min første Oblivion Gate er noen av mange fine opplevelser jeg har hatt, og jeg er sikker på at jeg kommer til å få mange flere.. Så fyr løs, fortell oss om dine opplevelser i Oblivion ! Endret 14. februar 2007 av Gastaa
Bamsemumsen Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Fint at du spoiler det med Dark Brotherhood, da.
Unlimited LTD Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Fint at du leser slike tråder som bare lyser SPOILERS på lang vei. Noe man har opplevd i Oblivion er jo ting som har skjedd.. Og hvis du ikke har holdt på så mye har det ikke skjedd hos deg enda.. Så hold deg unna.
sv1 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Det questet med Dark Broterhood, husker ikke helt navnet, men da man er sammen med 4/5 andre og skal drepe dem alle og en, uten at dem andre merker det Endret 14. februar 2007 av sv1
Gastaa Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 Ops, det tenkte jeg ikke på! Sorry! Lagt det inn i spoiler nå, håper jeg ikke ødela for noen..
DP Rusher Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Var veldig uhyggelig første gangen jeg gikk inn i Sancre Tor.
Unlimited LTD Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 <oppbrukt> Asså, asså, jeg gikk fra Bravil også også kom det noen sånne dærre vakter som sloss mot en banditt kis.. Også traff han vakten den andre vakten også begynte den andre vakten å sloss med han første vakten som hadde treffi ham med en pil når de sloss med den banditten. Og så slo de på hverandre til den ene døde! Dødsmorsomt asså </oppbrukt>
Smirnoff Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Da jeg leverte vampyrmotgiften til grev Hassildor, og han gav det til kona si, hvorpå hun så dør. Jeg looter kroppen hennes (hun hadde vel rundt 300 gull på seg), jeg snur meg så og det eneste han sier er: "You're a sneaky looking sort."
Kahuna Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Under main quest skulle jeg møte en mythic dawn agent i kloakken i IC for å få tak i siste bind av "commentaries to mysterium xarxes". Møtet ender med slåsskamp og hver eneste gang blir Baurus drept. Jeg syntes dette var rart siden det bare var tre mythic dawn agenter og 4 av oss (meg, Baurus og Jemane brødrene). Tilslutt fant jeg ut hvorfor Baurus døde. Jemane brødrene gjorde det, de reagerte på at Baurus angrep mythic dawn agenten og tok ham *etter* agentene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå