Gå til innhold

TES: Gøyale opplevelser i Oblivion

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Siden det er en tråd om ting man misliker i Oblivion, tenkte jeg det var hyggelig med en tråd som omhandler alle de morsomme øyeblikkene man har hatt i Oblivion...

Jeg kan vel begynne (spoiler):

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg har ikke så mange timer på baken enda, men jeg har allikevel opplevd flere morsomme quests etc. Da jeg drepte alle i Dark Brotherhood under the Abandoned House, da jeg ble Grand Champion og da jeg lukket min første Oblivion Gate er noen av mange fine opplevelser jeg har hatt, og jeg er sikker på at jeg kommer til å få mange flere..

Så fyr løs, fortell oss om dine opplevelser i Oblivion :D !

Endret av Gastaa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint at du leser slike tråder som bare lyser SPOILERS på lang vei.

Noe man har opplevd i Oblivion er jo ting som har skjedd.. Og hvis du ikke har holdt på så mye har det ikke skjedd hos deg enda.. Så hold deg unna.

Skrevet (endret)

Det questet med Dark Broterhood, husker ikke helt navnet, men da man er sammen med 4/5 andre og skal drepe dem alle og en, uten at dem andre merker det :innocent:

Endret av sv1
Skrevet

<oppbrukt>

Asså, asså, jeg gikk fra Bravil også også kom det noen sånne dærre vakter som sloss mot en banditt kis.. Også traff han vakten den andre vakten også begynte den andre vakten å sloss med han første vakten som hadde treffi ham med en pil når de sloss med den banditten. Og så slo de på hverandre til den ene døde! Dødsmorsomt asså

</oppbrukt>

Skrevet
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Da jeg leverte vampyrmotgiften til grev Hassildor, og han gav det til kona si, hvorpå hun så dør. Jeg looter kroppen hennes (hun hadde vel rundt 300 gull på seg), jeg snur meg så og det eneste han sier er: "You're a sneaky looking sort." :p
Skrevet

Under main quest skulle jeg møte en mythic dawn agent i kloakken i IC for å få tak i siste bind av "commentaries to mysterium xarxes". Møtet ender med slåsskamp og hver eneste gang blir Baurus drept. Jeg syntes dette var rart siden det bare var tre mythic dawn agenter og 4 av oss (meg, Baurus og Jemane brødrene).

Tilslutt fant jeg ut hvorfor Baurus døde. Jemane brødrene gjorde det, de reagerte på at Baurus angrep mythic dawn agenten og tok ham *etter* agentene. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...