Gå til innhold

Formatering av hd


Ciley

Anbefalte innlegg

Hei!

fant nettop frem en gammel WD200gb som jeg trodde var ødelagt ,den funka visst. :)

Problemet har seg sånn at jeg må formatere den før jeg kan bruke den. :hrm:

Jeg prøvte programmet GETDATABACK og fant faktisk alle de gamle filene mine + de funket :D

 

Har for øyeblikket ikke en ledig harddisk med nok diskplass til å ta recovery på alt..

Finnes det en eller annen måte jeg bare kan restore harddisken på slik at alle filene blir tilgjengelig vanlig innpå samme disken? :hmm:

 

Takk på forhånd

format.bmp

Endret av EmperiuM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er et diagnoseprogram som inspiserer partisjonstabeller og bootsektorer. Gjør det mulig å finne ut hva som er galt.

Last ned denne filen, kjør programmet, og post MBRlist.txt her.

http://home.online.no/~paulsen8/MBRlister.zip

 

PS: Man bør aldri poste BMP bilder! BMP er et ukomprimert format og ubrukelig til det meste. Du må lagre slike bilder som GIF eller PNG, da blir størrelsen ned mot 1/100.

Lenke til kommentar
Hei!

fant nettop frem en gammel WD200gb som jeg trodde var ødelagt ,den funka visst.  :)

Problemet har seg sånn at jeg må formatere den før jeg kan bruke den. :hrm:

Jeg prøvte programmet GETDATABACK og fant faktisk alle de gamle filene mine + de funket :D

 

Har for øyeblikket ikke en ledig harddisk med nok diskplass til å ta recovery på alt..

Finnes det en eller annen måte jeg bare kan restore harddisken på slik at alle filene blir tilgjengelig vanlig innpå samme disken?  :hmm:

 

Takk på forhånd

7935468[/snapback]

 

Du må nokk ta recovery over til annen lagringsenhet, hvis ikke kan det være at filer som du holde på å recovere blir overskrevet sånn at de ikke fungerer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...