Gå til innhold

Hodetelefoner til jobb bruk


TheKims

Anbefalte innlegg

Hei trenger noen gode hodetelefoner til bruk på jobb. må være behagelig å ha på, god lyd og design er også litt viktig, gjør ikke noe om de tåler litt også. har ca 500kr å avse. har sett litt på koss porta pro men de er så stygge at dem hadde jeg ikke tort å bruke hjemme en gang. noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faktisk vil jeg anbefale noen ørepropper hvis dette er av interesse! Noen fra KOSS som har helt sinnsyk bass (vil si bassen er bedre enn Porta Pro til størrelsen å være). Med de er man HELT isolert, bruker halvparten av volumet, og man merker ikke at du har de på. De former seg etter ørene, og er veldig behaglie. De er heller ikke dyre. Har selv hatt to par av de, etter jeg knuste de i sommer og bytta til både Porta Pro og Sennheiser MX100. Så vil jeg si at jeg gjorde det beste valget hittil ved å bytte tilbake til Koss The Plug.

 

Prisen på de er veldig bra og fant et par her

Lenke til kommentar

Har Koss The Plug selv, og jeg synes ærlig talt de låter helt bøtte. Jeg har prøvd å modifisere dem, men det ble ikke bra.

De isolerer godt, dog.

 

Skal man ha plugger, så gå heller for noen litt dyrere, f.eks. fra Sony, Sennheiser eller Shure. Spesielt Shure E2c er bra til prisen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...