Gå til innhold

INGEN som kan noe om flashing av P900?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vil nok ikke gå å legge inn WM på den, nei. For det første, så er det ikke sikkert masknvaren på P900 greier å kjøre WM. Det kan iallefall bli et problem om du velger nyere versjoner. For det andre så er hardwaren totalt feil. Den skal være ganske identisk med den oprinnelige mobiltelefonen. For eksempel W800i kan ikke flashes til W810i på grunn av noen minimale HW forskjeller som for eksempel EDGE. Det gjør det altså umulig. For det tredje så ville ikke tastene fungert/fungert som de skulle, siden de ikke er identiske med modellen operativsystemet er laget for.

 

Men er det en måte jeg kan komme inn i filsystemet på P900 på? Kunne tenkte meg å tukle litt med min P900 :p

Lenke til kommentar

Har forresten installert SETool 2, og jeg fikk lasta ned flash fila jeg trenger til å oppgradere. Men jeg skjønner ikke en dritt av hva som skjer. Jeg trykker på flash, også står det noe om at COM porten var OK! også kommer det inn noen CDI tall. Også står det at jeg skal skru telefonen av, også står det READY! og sa stopper hele prossesen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...