Gå til innhold

Hvor mange kameler....


Anbefalte innlegg

...skal SV svelge før de til slutt innser at de bør trekke seg fra Regjeringen?

 

Som forventet sendes det nå soldater til Afghanistan, og avslaget i høst var som de fleste skjønte; bare en utsettelse.

 

SV vil sikkert benekte at de svelger kameler. Det settes jo tross alt ikke inn soldater i Sør-Afghanistan.... Selv om det selvsagt bare er et tidsspørsmål før også dette skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Neida, det er bare sunt at SV spiser litt kamelkjøtt. Fin aveksling til luftsuppe og ventekake :p . I regeringssamarbeidet er de et nødvendig uromoment, og av og til kan sikkert de også komme opp med helt nye vinklinger på utfordringer.

 

Sånn som jeg ser det er SV i ferd med å bli "voksne". :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg kom inn på denne tråden etter å ha fått høre et spørsmål i OT-baren om hvor mye en ku koster, og der kom det opp snakk om kameler.

Uansett: SV har dritte på draget i deres regjeringsperiode, men ikke mer eller mindre enn det andre ville gjort, det er tross alt en del press på dem utenifra, og samtidig mener jeg at Norge er selvstendig sterkt nok til å la være å bøye seg for press, men regjeringen deler ikke min oppfatning.

Lenke til kommentar
Tror jeg hørte en eller annen si at smertegrensa var nådd?

 

Jeg må si de imponerer, den ser ut til å utvide seg for hver dag som går! Men er det nå noen fler store skjær i sjøen?

7932349[/snapback]

Sv skuta er mer som en luftputebåt, den blåser bare over skjærene. På tide at partiet tar et oppgjør med seg selv og ikke minst uttalelser til media. Om man er forvirret, bør man ikke kringkaste det på den måten de gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...