Gå til innhold

Her er Nokia E65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utsatt enda mer! Etter at den først ble utsatt til 21. mars og så fremskyndet til 13. mars er datoen nå plutselig satt til 7 april - hvorfor er det så vanskelig å levere disse - den er jo allerede sluppet til butikkene for en stund siden.. :(

8139788[/snapback]

 

 

Jeg gadda ikke vente mer på E65, så jeg var og kjøpte en SE K550i. Sto mellom den og en Nokia 7390. Sistnevnte hadde en skuffende skjerm, samt at batteritiden ikke er så sprek. Når jeg i tillegg synes tastatur-skrifta var vond å se, ble 7390 ganske enkelt henlagt, til fordel for K550i. Så sparte jeg dessuten over en tusing. De penga kan være greie å ha til nesta gang jeg skal ha mobb.

 

Den tiden kommer nok snart når jeg er i kjøpemodus igjen, og da skal E65 være med i regninga. Da er det kommet ennå flere mobber i butikkene også.

 

 

Edit:

 

Jeg kom fort i kjøpemodus igjen da jeg i dag (15.3) mottok en SMS fra mobilpusher'n min på Telebutikken. Nokia E65 var kommet. Turen gikk raskt til nevnte butikk, hvor jeg fikk se, prøve og... kjøpe mobilen.

 

Så nå blir det å fyre den opp og få den i daglig drift.

 

:D

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
Her er det førstemann til mølla til å hive seg over nettbutikkene! :p JEG SKAL HA EN!

8165251[/snapback]

 

 

Lykke til, da! :thumbup:

 

Jeg fikk lada min, og fyrt den opp. Har prøvd en del funksjoner, og den har fungert flott til nå.

 

Har selvsagt prøvd wi-fi, og nå surfer jeg uten å tenke på nedlastede megabytes. Og det går selvsagt raskere enn med wap/egde... edgr... ed... edge!!

 

At den mangler radio, gjør ikke noe, for på Nokia må man instille hver j**** kanal manuelt, og den har heller ikke RDS. Da klarer jeg meg uten.

 

Så hittil, har E65 var et meget hyggelig bekjentskap.

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Det eneste jeg er litt misfornøyd med er talltastaturet, de er til dels litt følsomme samtidig som de ikke gir noe "klikk-feedback" når man taster så for meg har enkelttrykk lett for å bli doble/triple når jeg skriver meldinger.

7981036[/snapback]

En liten rettelse til min tidligere kommentar. Det viser seg at telefonen min har en produksjonsfeil i talltastaturet som gjør at det sitter litt skjevt og at tastene er kjipe. Testa en ny E65 i en butikk i dag hvor tastene var *mye* bedre så da blir det nok reklamasjon på min "gamle" :p
Lenke til kommentar

Vurderer denne selv om dagen, noen ekte menn som har den i rødt ? Syns brunt så rimelig nitrist men usikker på om rødt blir for femi :ph34r:

 

Noen som vet hvordan kameraet er i forhold til SXG-75 sitt? Jeg hadde en SXG før, men den slutta til slutt å virke. Så nå er kameraet på E65 det eneste som holder meg igjen.

8193660[/snapback]

Lenke til kommentar
Det eneste jeg er litt misfornøyd med er talltastaturet, de er til dels litt følsomme samtidig som de ikke gir noe "klikk-feedback" når man taster så for meg har enkelttrykk lett for å bli doble/triple når jeg skriver meldinger.

7981036[/snapback]

En liten rettelse til min tidligere kommentar. Det viser seg at telefonen min har en produksjonsfeil i talltastaturet som gjør at det sitter litt skjevt og at tastene er kjipe. Testa en ny E65 i en butikk i dag hvor tastene var *mye* bedre så da blir det nok reklamasjon på min "gamle" :p

8192635[/snapback]

 

Hvordan er den nye e65en din da? Jeg fikk min idag og har bare prøvd å skrive et par sms/mail og synes ikke man kjenner så godt at man treffer knapper men den reagerer jo bra på det fordet (uten at jeg skrev mye feil av den grunn)..

Lenke til kommentar

Den første jeg prøvde i butikken hadde feil med høyre soft-tast. Den var tung og ufølsom, og man hadde ikke kontroll med den.

 

DOA, sa jeg, og telefonen ble pakket ned straks, for tilbakelevering til Nokia.

 

Den neste jeg prøvde hadde ikke problemer. Dermed var det deal :)

 

Så sjekk telefonen før du kjøper, om mulig.

Lenke til kommentar
Hvordan er den nye e65en din da? Jeg fikk min idag og har bare prøvd å skrive et par sms/mail og synes ikke man kjenner så godt at man treffer knapper men den reagerer jo bra på det fordet (uten at jeg skrev mye feil av den grunn)..

8198448[/snapback]

Med unntak av at jeg syns den tar litt blasse bilder så er jeg strålende fornøyd med den, både som jobbverktøy og fritidsleketøy. Funksjonsmessig har den vel mye til felles med andre S60v3-telefoner, med unntak av at wlan kanskje ikke er så vanlig enda, men det som virkelig skiller denne fra bermen er den kompakte, lekre og solide finishen.
Lenke til kommentar
Hvilken MSN klient bruker dere som har e65?

8213447[/snapback]

Jeg prøvde meg på denne som ble lagt ut av MSN i Kina, omtalt i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=657145

 

Den funket veldig bra første gang jeg logget inn, men etter det får jeg bare beskjed om at den kan brukes i Kina og Taiwan :(

 

Etter det har jeg ikke funnet noe MSN-alternativ, så må klare meg med MGTalk.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...