Gå til innhold

Her er Nokia E65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som sitter i front er lyssensoren!

Det er ingen kamera i front på denne telefonen. Telefonen virker robust og svært solid i skyvemekanismen, menyene var kjappe og for å ikke nevne kvaliteten på skjermen syns jeg var strååålendes. 16 millioner farger var virklig en fryd for øyet. Kalenderen virket også svært god etter min mening, med god oversikt samt ukenummer inkludert (noe jeg har savnet). Wlan søket var også ekstremt kjapp å søke tilgjenglige nettverk.

 

Bestilte nettopp denne etter å testet den i en butikk. Fant den hos elprice.no

Lenke til kommentar
proff telefon med bluetooth 1.2

Tok meg 2 sekunder å se at denne ikke er intersant

Nokia fornekter seg aldri

7955102[/snapback]

 

Alle telefoner med kun 3G og ikke EDGE.

 

Tok meg 2 sekunder å se at disse er uninteressante.

 

Sony Ericsson fornekter seg aldri.

 

 

(..og poenget var? Fanboyism sucks :)

 

Hvilken jobb har du der Bluetooth 2.0 er et must forresten? ..for jeg klarer virkelig ikke å se at det er livstruende å ikke ha det på plass.

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar

SilviaB: Joda, den filmer med oppløsning 352x288, 176x144 eller 128x96 (mp4-format)

 

Fikk telefonen på fredag og er kanonfornøyd. Jeg hadde 6230i fra før så Symbian er nytt for meg i daglig bruk (men har satt opp mange telefoner for brukere). Menyer og programmer gir bra respons og har ikke opplevd noen kræsj enda.

 

Nydelig finish, den skriker etter å bli klådd på! Har ikke klart å legge den fra meg hele helga, resultatet er en noe småfrustrert (og sannsynligvis misunnelig) samboer :)

 

Veldig bra epostklient, glimrende støtte for imap, man kan abonnere fritt på alle mapper man har og den takler fint 5000+ meldinger i en mappe. Støtter også SSL på imap/pop og smtp på valgfri port. Kan settes til å automatisk laste ned nye headere, og det er enkelt å definere grupper av nett den skal bruke (3g/wlan), men den støtter også "imap idle" som gir deg push-mail. Dette ser dog ut til kun å funke så lenge forbindelsen holdes oppe, hvis den mister kontakten vil ikke push-mail fungere før man manuelt kobler til, eller man har skrudd på auto-download (f.eks én gang i timen).

 

SyncML-klienten fungerer også veldig bra, var ingen problemer med å få over alle dataene jeg hadde fra min gamle telefon via Funambol-server (se funambol.com, og tidligere tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=669809 )

 

Det eneste jeg er litt misfornøyd med er talltastaturet, de er til dels litt følsomme samtidig som de ikke gir noe "klikk-feedback" når man taster så for meg har enkelttrykk lett for å bli doble/triple når jeg skriver meldinger. Håper dette bare er en tilvenningssak. Savner litt også radio når jeg spaserer til jobben, men da får jeg heller loade den med musikk.

Endret av kluh
Lenke til kommentar

Så bra.. veldig lav oppløsning men er jo ikke allverdens man skal filme med mobilen. Kjekt å ha muligheten hvertfall. Det er synd den mangler radio men men.. har klart meg uten så langt. Høres ut som mye mobil for pengene uansett! Spørs om ikke dette blir min neste mobil.

 

Hvordan ringer man over trådløst? Må man ha IP abonnement hjemme?

 

Noen som vet om Elkjøp har denne med Tele2 abonnement?

Lenke til kommentar
Jeg har også fått testet E65 i helga, og den imponerte meg. Veldig fint utseende, god skjerm, gode knapper og en genial enkel tilkobling til wlan.

 

Jeg har lagt ut en mini test på hjemmesida mi for de som er interreserte, Trehesten.

7982188[/snapback]

 

 

Takk for mini-testen!

 

Vurderer denne fonen, men liker ikke at den har Pop-port og mangler radio. Den har heller ikke fotolys. Men WLAN er da et plaster på såret, i tillegg til masse andre funksjoner, samt god byggekvalitet. Det siste fikk jeg ikke inntrykk av, da jeg hadde "sklia" 6280. Hadde tre stykker, og de var så slarkete at det var ei skam. At de hadde firmwarebugs, gjorde ikke saken bedre. De ble pent returnert som DOA.

 

Av Nokia-telefoner jeg vurderer, er de mest heite E65, 6110 Navigator og 6290.. Men de kommer til å koste et sted mellom 3,5 og 4,5 K. E65 er nok den rimeligste av dem.

Lenke til kommentar

Elprice har hatt den på lager helt til i dag. (nettbutikken)

Jeg snakket med de før helgen, og da hadde de noen igjen.

I dag bestemte jeg meg for å handle, ringte inn, og de hadde to igjenn. Heldig med den ! =)

Så NÅ er det ingen som har den på lager lengre sikkert, men som sagt, elprice har hatt det hele tiden.

Lenke til kommentar
Er det ingen som har denne enda? Ingen av nettbutikkene.. ikke Telekiosken.. ikke Telebutikken.. ikke Elkjøp... ikke Elprice. Telekiosken oppga 8. mars = slutten av mars og Telebutikken mente den ikke kom før i april....

 

Hvor har dere som har den fått tak i den?

8001417[/snapback]

 

Kom et lite parti av telefonen til Norge i første omgang. Vi fikk inn 1 på vår butikk :-( Den solgte jeg samme dag den kom inn, men nektet å la kunden kjøpe den før jeg hadde brukt den noen dager.

 

Har veldig god tro på telefonen, og tror den kommer til å selge veldig bra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Elprice har forandret status, til at dem får den inn 16. mars...dem forandra det etter at jeg ringte å påpekte at det fremdeles stod at dem fikk den inn 1. mars.

Klarer nesten ikke vente på denne tlf, men han jeg snakka med hadde en E65 og sa at den var verdt å vente på! :cool:

Lenke til kommentar
Ser ut som den er forsinket til alle nettbutikker.. si fra om noen ser den har kommet inn et sted. Hos Komplett er datoen forskjøvet til 21.3.. :(

8091527[/snapback]

Jeg føler meg ikke lite kuul her jeg fyker rundt i byen og flasher min kuule E65. Dette skal utnyttes maks frem til alle andre får den! :D

 

Den fungerer forøvrig helt utmerket sammen med Nokias GPS-modul LD-3W og Tomtom 6 for Symbian.

Lenke til kommentar
Ser ut som den er forsinket til alle nettbutikker.. si fra om noen ser den har kommet inn et sted. Hos Komplett er datoen forskjøvet til 21.3.. :(

8091527[/snapback]

Jeg føler meg ikke lite kuul her jeg fyker rundt i byen og flasher min kuule E65. Dette skal utnyttes maks frem til alle andre får den! :D

 

Den fungerer forøvrig helt utmerket sammen med Nokias GPS-modul LD-3W og Tomtom 6 for Symbian.

8097295[/snapback]

 

 

Er mobbing lov her?? :cry: hehe

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...