Gå til innhold

Aero glass - nå kan du også maksimere!


Anbefalte innlegg

Prøv å maksimer vinduet ditt i Vista. Da ser du at all transparencyen forsvinner, og startmenyen blir svart. Vel - ikke nå lengre. Jeg har modifisert aero-stilen (redigert offset 00023C40 fra binary-filen VARIANT\NORMAL for dere som er interessert).

 

Her er et screenshot:

 

 

b94ce091.jpg

 

 

 

For å bruke denne må du ha patchet din uxtheme.dll-fil.

Aero___Max_Glass.zip

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er fint at de kutter ut Aero når man kjører fullskjerm. Jeg har relativt lite behov for å se litt av bakgrunnen når et vindu dekker hele skjermen.

Forøvrig installerer jeg færrest mulig tillegg og annet dill. Det er kanskje en av årsakene til at jeg nesten aldri "formaterer datan".

Lenke til kommentar
Filene skal legges i windows/resources/themes/NewAero/ (eller noe annet navn du finner på)

 

Men de vil ikke fungere uten at du patcher uxtheme.dll. Søk etter uxtheme patch for vista eller lignende for å få en guide til dette.

 

EDIT: Her... http://www.winmatrix.com/forums/index.php?showtopic=11742

7983642[/snapback]

 

Done.. Jeg får opp et tema som heter "Aero-stil", men dette ser jo akkurat ut som "Vista Basic" med meg.. Er det noe jeg har glemt?

Lenke til kommentar
Du har fått patchet uxtheme og de to andre filene? Prøv å kjør selve msstylen fra NewAero-mappen (eller hva du kalte den)

7984657[/snapback]

 

Jepp, gjort alt det der.. Ja det var det jeg gjorde, og da fikk jeg opp den "Aero-stil" i lista over temaer, men da jeg aktiverte den så den jo akkurat slik ut som Basic-temaet.. oÔ

 

Temaet mangler jo også .theme-fil.. Så jeg må manuelt gå inn i NewAero-mappen og åpne .msstyles-filen for å få den opp på listen over temaer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...