Gå til innhold

Forstå seg på jenter!!?


Olsenhower

Anbefalte innlegg

Er så irritert at jeg bare må skrive søppel!

 

Saken slik den burde blitt: Jeg er sur og hun bør si unnskyld, eller i det minste være meget forsiktig i hva hun sier. Grunnen kan være så mangt, det vil jeg ikke gå inn på.

 

Saken slik den ble: Hun blir sur, og jeg sier ydmykt unnskyld!

 

WTF! Hvordan klarer dem å manipulere diskusjoner så innforj#&%#¤ i andre retninger? Veldig utspekulert!

 

Og nå skal liksom jeg sitte her å føle meg uggen!?

Dette gikk ikke som planlagt, nei!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :smile:

 

Jo,,det er helt rett,,vi menn taper nok de fleste diskusjoner med våre kvinner..hehe :wink:

Har en del erfaring innom dette feltet ja..*hmf*..

 

Uansett diskusjon får vi følesen av at det er VI som er taperen,,uansett! Hvis vi mot formodning skulle "vinne" ved å innta en steinhard holdning for å hevde vår rett,,så blir vi sett på som gretne gubber!!

 

Det er vel enklest å huske regelen om at det er kvinnen som bestandig har siste ord...alt mannen sier til slutt er bare begynnelsen på en NY diskusjon :sad:

 

Hei,,hva med en kommentar fra kvinnene her på forumet..? Manipulerer dere mennene i deres liv? :wink:

Lenke til kommentar

Må la oss få vinne noen nganger også.. tenk på hva det gjør med hodene våre. :razz:

 

Jeg tror at vi ikke vinner disse diskusjonene fordi vi har alltid hatt en mor som har kjeftet øra fulle på oss, og som det ikke gikk an og diskutere med. Så derfor gir vi oss så lett, fordi vi ikke tror at det har noen mening..

 

:sad:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-05 11:04, skrev Polarbastard:

Det er vel enklest å huske regelen om at det er kvinnen som bestandig har siste ord...alt mannen sier til slutt er bare begynnelsen på en NY diskusjon :sad:


 

Akkurat! Helt umulig å få inn et siste ord. Eneste unntaket er hvis det siste ordet er unnskyld, eller noe lignenede.. Selv da skal en være rimelig heldig for å unngå en eller annen besk kommentar tilbake!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-05 18:38, skrev arvjakob:

Hadde det ikke vært for at jentene hadde hatt f*tt* og pupper, så hadde ikke vi snakket med dem!


 

Jeg ser ikke på jenter fordi de har...Det du vet, jeg liker jenter for at noen av de er veldig pene(synes nå jeg da!)

Jeg snakker mer enn gjærne om jenter uten og nevne...Det du vet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...