Gå til innhold

Førsteinntrykk av Resistance: Fall of Man (PS3)


Anbefalte innlegg

Ser i quoten din at jeg har en skikkelig leif, det skal være 1080I ;)

 

Pussig sammentreff, for jeg syntes gears også tok seg kraftig opp på grafikk lengre ut i spillet, en i starten, det har jeg også nevnt i vi kårer årets spill tråden.

 

Ut i fra bildene kan jeg være ening i en ting på grafikken, og det er at gears er litt mer "avrundet" slik at formene på objekter ser noe mer naturlig ut. Fall of man virker litt stiv i kantene, kansje litt som HL2 episode en 1.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter selv med 360 og gears, så jeg er ingen fanboy. Etter min oppfatning ser det mye bedre ut, grafikken i gears er nokså kornete til tider, og jeg kjører det på 1080P komponent.

 

Det skal sies at jeg ikke har prøvd dette spillet på ps3 da.

 

Kansje øystein f. kan gi oss en objektiv mening om grafikken i dette spillet sammenlignet med gears?

7936763[/snapback]

 

 

Det varierar veldig. Nokre område er veldig pene. Andre er som eit pent PS2 spel med mykje større område og betre synsvidde enn kva den maskina ville fått til.

 

Heilheitleg sett ligg Gears of War ganske mange hestehovud framfor Resistance. Men for å være ein lanseringstittel er det veldig pent. Ingen tvil om at PS3 kan gi 360 hard konkurranse ;)

Lenke til kommentar

Kommer sikkert til å kjøpe dette når PS3 er kommet i hus.

Før hatet jeg FPS på konsoll og ihverfall på playstation pga av kontrollen, men etter å ha tvunget meg selv til å spille en del fps på ps2.

Syns jeg det er gankse så digg. Og har stor kost meg i det siste med spill som Killzone, Project snowblind og Black

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...