Gå til innhold

Luffa - Hvem skulle trodd den skulle være nyttig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, regner med flere enn meg har funnet ut at å dumpe trinketen Luffa til vendor var lite lurt i et langsiktig perspektiv.

 

Er sikkert noen klør seg litt i hodet over denne posten, men jeg skal forklare litt.

 

I Karazhan er det en boss som heter Moroes. Han er absolutt ingen morromann. Dette er en krevende kamp der han har 4 andre "minibosser" ved sin side. Det som gjør kampen skikkelig ekkel er at han driver og vanisher (han er en rogue) og kjører garrote på folk i raidet. Denne garrot ferdigheten tror jeg mange vanlige rogues gjerne ville hatt for den varer i 5 minutter og gjør 1000 dmg pr 5 sekunder. Passe ufint. Så jo lenger kampen varer, jo flere vil få denne noget ufine greia rundt halsen. Og det er her Luffa kommer inn i bildet.

 

Jeg tipper det er flere enn meg som lo godt over den teite trinketen vi fikk som quest reward i Searing Gorge. Removes bleed effect...hva skal vi med det? Jo nettopp...fjerne garroten til Moroes.

 

Synes det er litt moro at slike litt obskure items plutselig blir veldig nyttige, men det er jo litt trist at mange har dumpet den på vendor. Jeg har ihvertfall lært nå at det er kjekt å legge obskure items i banken  :)

 

Og ja, Karazhan er utrolig moro, men respawn der inne er jo en smule mongo. Som oftest rekker man 2-3 forsøk på en boss før ting begynner å respawn rundt der man står.

 

/peace

7925138[/snapback]

 

 

haha konge :p bra jeg har spart den :D

Lenke til kommentar
loo·fah      /ˈlufə/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[loo-fuh] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation

–noun

1. Also called dishcloth gourd, rag gourd.

a. any of several tropical vines of the genus Luffa, of the gourd family, bearing large, elongated fruit.

b. the fruit of such a vine.

2. Also called vegetable sponge. the dried, fibrous interior of this fruit, used as a sponge.

Also, loofa, luffa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...