Gå til innhold

Noen som kan lage Diskusjon Cs Server?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
her snakker vi drittsrever ja? satt opp i windows på gamerpcen din, på en linje ala 10 Mbit elns? det går nok ikke ;) her må vi ha skikkelig server, med linux/unix, serverhardware og direkte kabel til NIX.

7945413[/snapback]

Hvorfor i alle dager må man kjøre Linux? Alle tror at Linux er så enormt bra til servere, men jeg ser nesten alltid at Windows yter bedre.

Lenke til kommentar
kom opp med en kul ide.... hva med å lage en Diskusjon cs.1.6 server??

 

Noen andre som synes det er en god ide??

 

Det eneste vi trenger er bare en som kan sponse oss med en server....

 

 

 

DISKUTER!! :dribble:

7922391[/snapback]

 

Jeg har vært inni serverbransjen før, og jeg kan i tilleg til å hjelpe selv, skaffe flere folk som kan det bedre enn meg. Kan også være admin på serveren hvis det noengang kommer noe opp.

 

EDIT:

 

 

 

 

 

kommer opp source og 1.6 server i morgen på kvelden en gang, send meg pm for rcon til 1.6 servern source servern gir jeg ikke ut rcon til :) 

source: 85.93.242.78:27015

1.6: 85.93.242.78:27014  :)

7937484[/snapback]

 

her snakker vi drittsrever ja? satt opp i windows på gamerpcen din, på en linje ala 10 Mbit elns? det går nok ikke ;) her må vi ha skikkelig server, med linux/unix, serverhardware og direkte kabel til NIX.

7945413[/snapback]

 

unnskyld for at jeg ikke har server til 100 000+ og fiber link direkte til nix da :)

skal si deg at den er ikke satt opp på gamer pc en min da! :whistle:

oooog jeg er så pro så jeg kan være admin kjenner flere som har vært innen server bransjen før, jeg tror jeg er mye bedre en alle andre derfor må dere velge meg :thumbup: ironi er en fin bil :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...