Gå til innhold

Dine Høgskole/Univesitet utdanningsspørsmål og erfaringer


allyse

Anbefalte innlegg

Jeg har laget 3 tråder.

 

 

Dine Videregående utdanningsspørsmål og erfaringer

Dine Privatskole utdanningsspørsmål og erfaringer

Dine Høgskole/Univesitet utdanningsspørsmål og erfaringer

 

Regelen for disse postene er følgende:

Ikke post off topic

Ikke post noe om privatskoler eller høgskoler i vgs. tråden eller liknende. (ikke skriv når en vil f.eks ta IKT: Ta heller høgskole)

 

Disse trådene skal være RENE erfaringer eller spørsmålstråder.

 

Brudd på noen av disse reglene ser jeg på som sterkt - direkte brudd på reglene og det kan få representalier.

 

Bruk postene aktiv!

 

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kan si en positiv ting om Gjøvik, og det er at de har landets beste kebab sjappe som jeg hittil har erfart: Happy Time. vel egentlig er det en pizzaria, men de bruker ekte kjøtt, ikke slikt oppmalt farse møl eller fjærkre som de fleste andre.. og de har skikkelig saus, ikke den lugubre dressingen du får overalt.

 

mmmm.. kebab pizza.

 

ellers, hva skjer på Gjøvik? Ikke stort!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-05 06:58, skrev ilex:


jeg kan si en positiv ting om Gjøvik, og det er at de har landets beste kebab sjappe som jeg hittil har erfart: Happy Time. vel egentlig er det en pizzaria, men de bruker ekte kjøtt, ikke slikt oppmalt farse møl eller fjærkre som de fleste andre.. og de har skikkelig saus, ikke den lugubre dressingen du får overalt.


mmmm.. kebab pizza.


ellers, hva skjer på Gjøvik? Ikke stort!



Så moralen er: Elsker du en skikkelig kebab, studer i Gjøvik! Ellers hold deg unna.. er det sånn å forstå?? :smile:

 

Hehe.. nei, kom dere heller til en av de 4-5 store byene (Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger, Kristiansand).. det er der det skjer! (Bergen for min del)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...