Gå til innhold

Beste Figur på wow?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvem slår hunters og warlocks da?

7912918[/snapback]

Hunters fikk jo en del nerf i den nyeste patchen da ;) og warlocks er ikke så tøffe på lvl 70 som jeg trodde.

Skrevet
Hunters og Warlocks er de mest inn-balanserte klassene. Dvs, dem er i liten grad mer kraftigere enn andre klasser når det kommer til PvP.

Noe blizzard aldri klarer å ordne, fordi warlock er generelt en "cool guy/girl"

7913023[/snapback]

Hva med druids da?

Skrevet

druid kan man vel si kan være gode til alt...

Men bare god til en ting om gangen:

Feral spec: 20K armor i bear, eier warriors hardt, samme med roguer, og i cat form så kan man 3 hitte en mage...

Balance spec: 14K armor er ikke utenfor rekkevidde, warriors blir eid, roguer blir eid, men alt av casters er det verre med.

Resto spec: Eier nesten alt om du er veldig god til å holde rejuv og regrowt oppe ;P

Og: 0% downtime i grinding med druid...

Skrevet
druid kan man vel si kan være gode til alt...

Men bare god til en ting om gangen:

Feral spec: 20K armor i bear, eier warriors hardt, samme med roguer, og i cat form så kan man 3 hitte en mage...

Balance spec: 14K armor er ikke utenfor rekkevidde, warriors blir eid, roguer blir eid, men alt av casters er det verre med.

Resto spec: Eier nesten alt om du er veldig god til å holde rejuv og regrowt oppe ;P

Og: 0% downtime i grinding med druid...

7913279[/snapback]

Druid :love:

Klarte ikke å levle roguen over min elskede druid :p

Skrevet

Om WoW er som alle RPG burde være, i balanse, finner du både svakheter og styrker med envær klasse. Ikke at jeg er noe WoW vandrende leksikon (play for fun er mitt motto), ei heller noe WoWoholiker, så mer spesifikt blir det ikke.

Skrevet
Feral spec: 20K armor i bear, eier warriors hardt

Nuja :p

En warrior har nok mindre armor, kanskje også litt mindre liv. Men dem har skjold or parry! Og en del litt spesielle tanke skills som druid ikke har (men druid har igjen noen tanke skills som warrior ikke har).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...