Gjest Slettet-5dhrKosa Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Heisann, idag fikk N73'min seg en trøkk slik at displayet (innvendig) knuste. Er det mulig å få fikset dette? Har en utskrift fra han som solgte den til meg, men dette dekkes vel neppe av garantien? Så uheldig på bursdagen min
bufodill Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Du har nok helt rett i at dette ikke dekkes av garantien. Hvis du bor på østlandet, eller i nærheten av et annet serviceverksted, kan du oppsøke de og høre hvor mye de skal ha for å fikse det, hvis ikke stikker du innom butikken/kjeden den er kjøpt i. Mitt anslag vil være rundt 800 kroner, men jeg kan selvsagt ta feil.
Gjest Slettet-5dhrKosa Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Du har nok helt rett i at dette ikke dekkes av garantien. Hvis du bor på østlandet, eller i nærheten av et annet serviceverksted, kan du oppsøke de og høre hvor mye de skal ha for å fikse det, hvis ikke stikker du innom butikken/kjeden den er kjøpt i. Mitt anslag vil være rundt 800 kroner, men jeg kan selvsagt ta feil. 7907954[/snapback] Studerer i Bergen for tiden, men tror ikke det finnes noe her. Skal hjem til Østlandet neste helg, men typisk at verkstedene i Oslo er stengt når jeg er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå