Gå til innhold

Mista CD'en til Warcraft3 - Hjelp!


Gjest Slettet-3t93k9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Hei, Jeg har mistet CD-en til Warcraft3 Frozen Throne, Men jeg har hørt at man kun trenger å laste ned noen filer, så slipper man å ha CD'en i.

 

Noen som veit hvor jeg finner denne filen? Takk! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, Jeg har mistet CD-en til Warcraft3 Frozen Throne, Men jeg har hørt at man kun trenger å laste ned noen filer, så slipper man å ha CD'en i.

 

Noen som veit hvor jeg finner denne filen? Takk! :thumbup:

7906475[/snapback]

Hadde samma problem som deg. jeg lasta bare ned BW clone av frozen throne cden fra nettet også mounter jeg den i daemon-tools og da funker det funt;)

Lenke til kommentar

det er velding enklet bare søk på google spille+crack det heter crack... når du har lastet ned den er det bare å kopiere 2 filer eller bare en, ta dem i mappen der spille ligger og da skal det funke :thumbup: jeg er en rotekopp og det er greit å ha cracks :p

 

det skal være en side for cracks men jeg husker ikke den

Lenke til kommentar
Hei, Jeg har mistet CD-en til Warcraft3 Frozen Throne, Men jeg har hørt at man kun trenger å laste ned noen filer, så slipper man å ha CD'en i.

 

Noen som veit hvor jeg finner denne filen? Takk! :thumbup:

7906475[/snapback]

Hadde samma problem som deg. jeg lasta bare ned BW clone av frozen throne cden fra nettet også mounter jeg den i daemon-tools og da funker det funt;)

7906615[/snapback]

 

Hva er meningen med å mounte? Hve betyr det`? :whistle:

Lenke til kommentar
Hei, Jeg har mistet CD-en til Warcraft3 Frozen Throne, Men jeg har hørt at man kun trenger å laste ned noen filer, så slipper man å ha CD'en i.

 

Noen som veit hvor jeg finner denne filen? Takk! :thumbup:

7906475[/snapback]

Hadde samma problem som deg. jeg lasta bare ned BW clone av frozen throne cden fra nettet også mounter jeg den i daemon-tools og da funker det funt;)

7906615[/snapback]

 

Hva er meningen med å mounte? Hve betyr det`? :whistle:

7907693[/snapback]

 

Mounte blir det samme som å pakke en cd i cdrommen, bare at du ikke har en cd men en .iso fil som du kjører i programmet Daemon tools.

 

Altså, du oppretter en virtuell cdrom som kan kjøre .iso filer så du slipper å brenne de ut på cd for også pakke den i cdrommen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...