jarkmeister Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hei, jeg trenger litt hjelp med et program jeg er nesten ferdig med. Jeg har en combobox der brukern skal velge et alternativ, og problemet er jeg vil ikke at brukern skal kunne skrive noe inn i boksen. noen hjelp? jeg bruker visual studio 2005
Jonas Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Combobox har en Style-property, som bla. lar deg velge Dropdown List. (Regner med det er slik i .Net også) For øvrig blitt spurt om før.
jarkmeister Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Combobox har en Style-property, som bla. lar deg velge Dropdown List. (Regner med det er slik i .Net også) For øvrig blitt spurt om før. 7903289[/snapback] okei... er litt ny med programering så du må nok forklare litt mere presist men takk for svar
GeirGrusom Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 velg combobox i Form Designeren, i Properties vinduet, vil det stå en egenskap som heter DropDownStyle Sett den til List (eller noe slikt) Merk at standardverdien for SelectedIndex er -1
jarkmeister Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 velg combobox i Form Designeren, i Properties vinduet, vil det stå en egenskap som heter DropDownStyleSett den til List (eller noe slikt) Merk at standardverdien for SelectedIndex er -1 7904668[/snapback] Tusen, tusen, tusen TAKK! funka helt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå