Gå til innhold

Ny mobil fra 1-1500,- Trenger Råd.


Shonah

Anbefalte innlegg

Heisan.

 

Jeg må med tristhet bare erkjenne at min gamle venn, Nokia 6310i synger på siste verset. Den har vært min trofaste følgesvenn i regnvær og vind. Ja, den har faktisk overlevd en omgang i vaskemaskinen med 1400 omd. sentrifugering.

 

Så det jeg lurer på. Er det mulig å finne noen telefon til 1000-1500,- som kan gjøre samme nytten. Den skal kunne ringe og sende/motta sms. Jeg er mer opptatt av kvalitet, en masse fancy detaljer.

 

 

Ble anbefalt denne.

 

Noen andre forslag?

 

edit:glemte å si at den skal være uten abonnement.

 

 

:thumbup: Shonah

Endret av Shonah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, henne jeg kjenner som har 5140i mener den ikke kan gå i stykker.

Vet ikke helt jeg. Gidder ikke betale for mye for en mob. Har kamera, iPod osv.

Så jeg vil ha en enkel telefon...gjerne mindre en den jeg har...og kanskje litt mer up to date design.

 

Har sett på denne.

 

og denne.

 

noen formeninger om disse?

 

 

:thumbup: Shonah

Endret av Shonah
Lenke til kommentar

Bestefaren min har en nokia 3120 som har vært gjennom mer en en amerikansk krigsfange i Irak.

 

Malingsbøtte, 7 meters fall og andre ting bare enkelte kan finne på har telefonen vært gjennom. Og den fungerer fint, med unntak av at bakdekselet er litt løst.

 

Ellers kan jeg nevne at Nokia 5140 er tidenes verste telefon å skrive meldinger med.

 

______

 

Ang K610i så er det absolutt en fet telefon, kompakt, lett, pen og bra. Har du muligheten, go for it.

Lenke til kommentar

Hei,

Eg er i samme situasjon som deg da eg klarte å miste mobilen min forrige helg. Eg har titttet litt rundt om kring, og eg som deg har allerede et kamera og en ipod så eg egrer meg for å bruke mye på mobil. Har vertfall komt ned til at dette er et godt alternativ:

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=43341

 

Vurderer også k610i, men det er 600kr dyrerere og eg vet ikke helt om det er verdt det for min del..

Lenke til kommentar
Heisan.

 

Jeg må med tristhet bare erkjenne at min gamle venn, Nokia 6310i synger på siste verset. Den har vært min trofaste følgesvenn i regnvær og vind. Ja, den har faktisk overlevd en omgang i vaskemaskinen med 1400 omd. sentrifugering.

 

Så det jeg lurer på. Er det mulig å finne noen telefon til 1000-1500,- som kan gjøre samme nytten. Den skal kunne ringe og sende/motta sms. Jeg er mer opptatt av kvalitet, en masse fancy detaljer.

 

 

Ble anbefalt denne.

 

Noen andre forslag?

 

edit:glemte å si at den skal være uten abonnement.

 

 

:thumbup: Shonah

7900249[/snapback]

 

Hei!

Nokia 5500 sport tror jeg er mobilen for deg! Den er ganske avansert (masse muligheter), men den er også veldig enkel å bruke. I tillegg virker det som den tåler masse, og den er fin å skrive meldinger på.

 

I tillegg ser den også bra ut, etter min mening. Tror denne kan ha samme kvalitet som noen av de tidligere Nokia-modellene. I demofilmen ser man faktisk en som prater i telefonen i regnvær! Når Nokia selv sier mobilen tåler det, må den da tåle masse!

 

5500 ligger litt over din prisklasse. Den koster ca 2600 ny, men på finn.no finner du noen 2 uker gamle mobiler til ca 2000 kroner. Jeg ville satset på en slik!

 

Ang. 5140, så er det en tlf man går ganske lei av. Litt vanskelig å bruke og kjipt utseende. Men for all del, den tåler en trøkk eller hundre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...